poniedziałek, 3 czerwca 2013

27. - Ta z przeglądem Filmowym

Och, och, deklaruję, że taka ze mnie kinomaniaczka i co? Ostatnio tak zaniedbałam te sprawy,ale idzie mi coraz lepiej. Brak pracy oznacza dużo czasu dla hobby, staram się szukać plusów w tej sytuacji. W każdym razie - na dziś przygotowałam Wam filmy, które obejrzałam ostatnio i uznałam,że są warte polecenia. No to lecim(plakaty jak zwykle - filmweb.pl:
Film bardzo dobry, w sumie nie mam do czego się przyczepić, świetna fabuła, scenariusz, reżyseria, aktorzy, sceneria, klimat itd. Polecam i już. Jednak to nie taki lekki film, więc trzeba się przygotować :)
Więcej info tu na filmwebie: KLIK
A w obsadzie m.in. Leo DiCaprio, Mark Ruffalo czy Ben Kingsley.
Pierwszy film z tetralogii z cyklu "Obcy". Pierwszy film najlepszy, z najlepszym klimatem.Trzeba wziąc pod uwagę,że to film z 1979 roku i jest swego rodzaju klasykiem. Polecam za klimat i scenariusz. Nie jestem fanką tzw. SyFy ( Science Fiction ), jednak ten film mi się nawet spodobał. Polecam również drugą część - Obcy - decydujące starcie, fabułowo lepszy nawet bym powiedziała. Genialna Sigourney Weaver. Więcej o filmie tu -Klik

Leonard, szukający mordercy swojej żony, w wyniku wypadku traci pamięć krótkotrwałą. Nieustannie robi więc notatki i zdjęcia, a ważniejsze fakty tatuuje sobie na ciele.

Mnie wystarczył sam opis filmu i byłam zaciekawiona. Sposób zrobienia filmu sprawia,że dość może przeciętna historia przeradza się w coś świetnego. Polecam, świetna rola Guya Pearce'a. Więcej tutaj : Klik

Bardzo przypadł mi do gustu, akcja, mimo ,że film raczej spokojny, to zaciekawia i nie nudzi, budzi emocje współczujące, pobudza, zaciekawia historią i faktem,ze film jest oparty na faktach( ludzie czepiający się tego filmu chyba nie pojmowali różnicy między oparty na faktach a dokumentalny). Affleck ciekawie jako aktor,ale ciekawiej jako reżyser. Pojawia się w filmie wiele innych dobrych aktorów: Bryan Cranston, Alan Arkin czy John Goodman. Więcej tu - Klik.
Hm... Kochasz psy? Pokochasz ten film. Bardzo. Ja pokochałam, choć nie do końca. Kto widział, to chętnie mogę porozmawiać, tutaj nie chcę pisać. Po prostu polecam i tyle. Piękny, przepiękny film z Richardem Gerem. Więcej tutaj - Klik

Oglądałyście któreś z polecanych przeze mnie filmów? Chciałybyście dowiedzieć się coś o konkretnych filmach bądź bym coś Wam konkretnie poleciła? Polecam zakładkę u góry Filmoteka, zajrzyjcie tam i zapoznajcie się z nią :)
Pozdrawiam
Ps. Dołączyłam do Bloglovina i jeśli jakaś z Was jest chętna to zapraszam do śledzenia :)
Follow on Bloglovin

21 komentarzy:

  1. Żadnego z tych nie znam, choć obejrzenia "Wyspy Tajemnic" byłam blisko.

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam wyspę tajemnic - dobry film, a operację argo poleca mi mój TŻ, także pewnie niedługo obejrzę! :)
    i bardzo kusi mnie ostatnio z polecanych przez Ciebie psów - aczkolwiek boję się, że będę na nim wyła niemiłosiernie ! :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam wyspę tajemnic - bardzo przewrotny i zaskakujący film ;)

    P.S. Kochana, zawodowo jestem nauczycielką języka angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie zachęcam do studiowania filologii. Piękna sprawa dla pasjonata... bardzo dużo nauki, ale warto. Jest to świetna inwestycja w siebie, która w przyszłości przyniesie ogrom satysfakcji.

      Studiując filologię będziesz miała przedmiot TŁUMACZENIA, więc sama się przekonasz jaki to 'klimat' ;) Będąc tłumaczem trzeba mieć głównie wiedzę z języka polskiego, bo 90% tłumaczeń jest z EN --> PL ;) No i po skończeniu studiow, trzeba zdać dodatkowy egzamin, aby być tłumaczem.

      Jeśli chodzi o nauczanie, to po filologii trzeba zrobić dodatkowo PP (przygotowanie pedagogiczne), które obejmuje praktykę w szkole.

      Usuń
    2. Aktualnie niestety jestem bezrobotna... :( niż demograficzny i wydłużony czas pracy dał się we znaki :(

      Myślę, że aby stwierdzić co jest łatwiejsze, musisz spróbować ;) Najważniejsza jest miłość do języka angielskiego ;)

      Usuń
  4. Oglądałam Wyspę Tajemnic! :D Jak dla mnie film rewelacyjny. Bardzo wciąga i zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam Hachiko i wszyscy moi znajomi płakali xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmowe wieczory są świetne! :)
    Obcego oglądałam - klasyka gatunku po prostu! A Memento widziałam fragment, ale wciąż nie oglądałam całości - ale mam zamiar :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że będzie co oglądać jak już oceny będą wystawione. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe na cale szczescie te ceny sa mi potrzebne tylko do kalkulacji projektu, nic nie kupuje :D :D fajnie, ze mimo spokojnej akcji, film nie jest nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem taką ogromną filmową ignorantką, że to porażka ;_;

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam żadnego z tych filmów.

    OdpowiedzUsuń
  11. A oglądałam może Wielkiego Gatsby'iego? Warto iść do kina?

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądałaś*
    (sorki, nie wiem co mam w głowie :P)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie zainteresował Twój blog :)
    Ciekawe notki :)

    Zapraszam do mnie :)

    http://lifearemomentsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pamietam jak ogladałam psa hacziko to wylam:D
    jesli mam byc jeszcze bardziej szczera to dzidzia chyba sobie raczej sama wybiera kiedy sie pojawic na swiecie:D:D:D
    buziaki hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje bardzo :) To fakt, że zaletą partnero-chłopaka jest brak zazdrości chociaż i tak on znajdzie sobie powód aby być, faceci.. ;) A moją uwagę najbardziej przykuły piekne sukienki z poprzedniej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak sobie przypomne jak ryczala na hachiko to masakra.. cudowny film i chce miec takiego psaaa < 3

    OdpowiedzUsuń
  17. nie oglądałam żadnego z tych filmów :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam jedynie ostatni i bardzo mi się podobał :) reszta niestety nie w moim stylu ;p

    to ja w domu mam tylko jednego storczyka, pewnie dlatego się tak nim jaram, gdy kwitnie xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog ;)
    Zapraszam do mnie i mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem i dodasz do obserwatorów :D :
    http://dreamerfrompoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...