wtorek, 11 czerwca 2013

28. - Ta,gdy rusza akcja - "Laik testuje"











Na blogspodzie jest mnóstwo(!) blogów kosmetycznych, pół kosmetycznych czy trochę kosmetycznych. Mój należy raczej do trochę pół ( genialnie mi idzie notka póki co :P) kosmetycznych. Nie chciałam być jedną z wielu. Wcale. Zaczęłam się więc zastanawiać - co tu zrobić, by się wyróżniać? Zapomniałam o jednym - już się wyróżniam! Ja o kosmetykach nie mam bladego pojęcia, jestem laikiem totalnym. Dzięki blogspocie w ogóle zaczęło mnie troszkę kosmetykowo kręcić, zaczęłam odkrywać produkty swego rodzaju, ale prawdę mówiąc jestem kiepską kobietą - może to nawet powinno być mi wstyd przyznać,ale nie maluję się ( na palcach może dwóch rąk zliczę ile razy miałam pełen make-up ) jedynie używam codziennie tuszu, na którego punkcie mam bzika i na punkcie szamponów. A od czasu blogowania więcej kombinuje,ale tak naprawdę nie wiem nic na ten temat. Slsy, fluidy, cienie, olejowanie to tylko kilka przykładów rzeczy, o których pojęcia nie mam, ale może powinnam zacząć mieć? Chętnie się dowiem co nie co na niektóre tematy, jednak nie wszystkie. Nie chcę zagubić siebie tutaj, jestem jaka jestem - młoda dziewczyna z męskimi zainteresowaniami. Ostatnio stałam się bardziej kobieca, ale te oglądanie za kosmetykami trochę mnie wymęczyło i opróżniło kieszenie :P Ale nie żałuje, człowiek uczy się całe życie. Więc o co mi konkretnie chodzi? Akcja "Laik testuje" to po prostu będzie pokazywanie z mojej, laika, perspektywy jak używałam danego kosmetyka, jak szukałam w internecie co to w ogóle do cholery jest, czego się nauczyłam, a nawet będę prosić o pomoc Was. Brzmi ciekawie? Mam nadzieje. Możecie mieć też niezły ubaw ze mnie, bo czasem za pewne walnę jakieś głupoty nie znając się na temacie. Jestem laikiem i dobrze mi z tym. 
Co Wy na to?
Ps. Kto zauważył delikatną zmianę szablonu? Podoba się czy nie?

11 komentarzy:

  1. szablom łądny ;)
    ja tez się na kosmetykach nie znam, działa - polecam, nie działa - odradzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem kompletnym laikiem, może coś przetestuję? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna inicjatywa;) Chętnie będę czytała takie posty;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się wydawało, że jakoś tu inaczej... ;D
    Ja też jestem laikiem, chociaż jestem obcykana w urodowych kanałach na yt, oglądam, ale żebym coś z tego wynosiła... NIEEEEEEEEEEE XD
    Mi się już kończą pomysły na ludzi xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem na tak :D Haha: jestem kiepską kobietą, rozbroiłaś mnie tym :D

    Przytulnie tu teraz, jak w pokoiku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha! Też się nie maluje :) Aaa czyli jest nas więcej :D Chociaż u mnie nawet tusz jest nieużywany, no od wielkiego dzwonu to pewnie, ale tak to totalnie bez.
    Co do pomysłów jestem za, naprawdę fajnie będzie oglądać Twoje zmagania i testy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje! I chyba już wiem, czego będzie dotyczyła najbliższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się zmiana szablonu ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam dokładnie to samo, jeśli chodzi o kosmetyki to mam kilka do twarzy, no i tak jak Ty, mam bzika na punkcie szamponów. Ale nic poza tym. Oglądając wszystkie te blogi kosmetyczne czuje się jak kosmitka, o niczym nie mam pojęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra akcja! I śliczny szablon ;) zazdroszczę :)

    Obserwuje i z racji, że jestem nowa zapraszam:
    poczujwsobienaturalnepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...