piątek, 21 czerwca 2013

31. - Laik Testuje - My Secret "Lash & Brow Repair"

Witajcie :) Pod ostatnim postem pytałam o czym chcecie następnie przeczytać, był remis między wodą pokrzywową a tą odżywką, jednak natchnienia na tą wodę nie mam no to piszę o odżywce :) Nie będzie to typowa recenzja bo odżywki nie używałam na brwi ( zapomniałam,że do tego też jest, zresztą i tak skupiłam się na rzęsach ). Dostałam tą odżywkę na święta, jednak leżała, leżała i w końcu zaczęłam ją używać.
No to lecim - to moja opinia.
Odżywka do rzęs z witaminami A, E i prowitaminą B5 oraz keratyną, znacząco wpływa na kondycję rzęs, minimalizuje ryzyko ich wypadania. Odbudowuje strukturę włosa i wzmacnia go. Zalecana od osłabionych rzęs.

 Nie opisany, jednak logiczne,że na czyste, niepomalowane rzęsy. Na brwi pewnie podobnie.
Na buteleczce nie ma (!). No to bierzemy ze strony http://www.mysecret.com.pl:

AQUA, ALCOHOL DENAT., VP/VA COPOLYMER, PPG-26-BUTETH-26, PANTHENOL, TRIETHANOLAMINE, CARBOMER, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, DISODIUM EDTA, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, BUTYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, CI 42090
Niebieska, lekko płynna.
Cena nie wynosi dużo - coś koło 10 złotych. Dostępnośc - tylko w drogeriach Natura.
+ cena ( ok. 10 zł )
+ prześwietna szczoteczka, bez odżywki na niej, śliczna i bialutka, zatrzymam sobie! 
+według innych wizazystek ( wizaz.pl )  to świetna baza pod tusz ( ja sama nie używałam tak, ale bardzo możliwe,że tak jest )
+wygodne opakowanie
+widać ile produktu zostało
+dzięki tej odżywce czasem widziałam,że nie do końca udało mi się pozbyć tuszu
+wydajny ( chcę cholerę skończyć,a ta się trzyma )
- Mi nie pomogła nic a nic, na brwi nie stosowałam,ale rzęsy jakie były,takie są.
- Brak składu na buteleczce
- Czy jest tutaj ktoś obezanany w składach? Może mi ktoś powiedziec, czy w tym składzie ich odżywki znajduje się "witamina A, E i prowitamina B5 oraz keratyna" ?
- Nie zauważyłam wzmocnienia.
-Dostępny tylko w drogerii Natura
Przeleżała ta odżywka u mnie ze 3 może niecałe 4 miesiące i po nią sięgnęłam. Nie wiem czego się spodziewałam po odżywce za 10 zł, no ale w sumie nie mogę powiedzieć,że się zawiodłam. Po prostu nic mi nie pomogła. Oceniam przez pryzmat rzęs, na brwi nie używałam. Myślę,że zachowam szczoteczkę z buteleczką, zwłaszcza,że bardzo polubiłam bialutką szczotkę. Ocena niska bo i za co ? Za to że nie ma składu na butelce, w składzie nie widzę witamin ( no nie znam się na takich rzeczach, no ale nie widzę ) no i oczywiście za brak efektów.
Ocena za tylko i wyłącznie dzialanie na rzęsach:
Opinia w ramach:
A i na koniec chciałam się pochwalić to sobie kupiłam za 3 zł ostatnio:

26 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć :) Nie kupię na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tym kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie brak mi konsekwencji w stosowaniu takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. witaminy a oraz e w składzie nie widzę, ale b5 to jest panthenol :) jednak na samym początku jest alkohol, wiec nie dziwie sie, ze odżywka nic nie zrobiła ;p

    na brzuszek długo pracowałam, więc jestem dumna teraz ;p
    a rozglądasz się dalej czy czekasz na jakąś decyzję?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam,
    za 3 zł - zazdroszczę, ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę wiedziała żeby się przypadkiem na nią nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to kiepska :) to bardziej opłaca się olejek rycynowy w aptece kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. peeling z Bebeauty jest bardzo delikatny, jednak nie narzekam. idealny peeling dla wrażliwców moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za 3 zł to bym ze dwa takie peelingi kupiła :D musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mnie ciekawi ten peeling za 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej o nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam Cię na konkurs! Do wybrania para dowolnych okularów korekcyjnych lub przeciwsłonecznych i 6 voucherów po $20!
    Wystarczy tylko wybrać model!

    http://obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że odżywka nic nie pomogła...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wiedzieć, że to taki bubelek. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bodyscrub o takich zapachach ? mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam dobrą odżywkę do rzęs z Oriflame, faktycznie po regularnym stosowaniu zauważyłam, że rzęsy mniej wypadają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używałam tego typu produktów, na szczęście (odpukać!) nie mam problemów z rzęsami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie używałam czegoś takiego;D

    New post

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam kiedyś coś podobnego z Oriflame, jedyne co mi się z niej przydało to właśnie szczoteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Panthenol to prowitamina b5 ;) Ale chyba więcej nie widzę :p
    Szkoda, że taki bubel, będę pamiętać :)
    Jedyną odżywką na rzęsy jaką używałam to była Revitalash, muszę w końcu napisać recenzje xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak trochę dupa, że nie działa ^^ A jak nie działa to bezsensu troche używać ;o ja polecam z L'biotici ;) Są genialne i ja jestem niesamowicie zadowolona ;DDD jak i z krmeu na noc jak i z odzywki na dziem ;D

    dziekuje Kochana ;* zawsze potrafisz podneisc mnie na duchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. peeling jaki fajny! :P a odżywka, cóż, w sumie dobrze napisałaś, bez rewelacji, potwierdzam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niedroga, ale skoro nie działa to po co kupować? Już się na nią nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używam odżywek do rzęs czy brwi, ale przynajmniej wiem że gdyby mnie coś napaliło na taką to wiem której nie kupować :)
    Uwielbiam owocowe kosmetyki! Ich zapach <3 Mmm!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...