środa, 3 lipca 2013

33. - Do kina na...? "Człowiek ze stali"

Niby mam mnóstwo czasu wolnego ostatnio,ale z kolei wiele na głowie i nie chcę,że tak się brzydko wyrażę, truć tutaj tym wszystkim dupy, zwłaszcza,że neiw iem jeszczej ak się wszystko poukłada. Jak będę wiedziała, to wtedy :) Już wyniki matur odebrane, więc kwestia studiów też jest w toku.
Na dziś pomyślałam,że polecę Wam jeden calkiem niezły film. Co prawda z Ukochanym planowalismy iść na "Iluzję", ale mieliśmy zaproszenia tylko na film 3D, a trzeba było je wykorzystać do 30.czerwca więc wybór padł na nowy film o Supermanie.
Historia Clarka Kenta, który broni mieszkańców Metropolis przed złem jako człowiek ze stali - Superman.

Tyle krótki opis i plakat. Opinia moja? Film niby o Supermanie,ale w zupełnie innej odsłonie, zupełnie inaczej i dlatego film mi się podobał. Efekty 3D takie okej, ale można iść na projekcję 2D, tutaj nie ma problemu. Podobał mi się scenariusz, wiele akcji, film jest dość długi ( ok. 2 godz  20 min. ), ale zawiera wiele wiele akcji, więc jak ktoś lubi troszkę s-fi i akcję to polecam. Przystojny Henry Cavill w roli Człowieka ze stali ( nie nazwę go Supermanem, bo to do tego filmu nie dokońca mi pasuje ), Amy Adams dobrze zagrała, choć sama nie wiem czy idealna do tej roli była. Aktostwo na wysokim poziomie - o Henrym nie powiem,bo to mój pierwszy film z jego udziałem, więc nie wiem, cyz zawsze tak gra, jednak Russel Crowe,  Michael Shannon,  Diane Lane czy Kevin Costner pokazali się ze świetnej strony, zwłaszcza Russel, ten to naprawdę genialny aktor :)
Podsumowując - film pełen akcji, przystojny aktor, ciekawa fabuła, dobra obsada, widać,ze starano się stworzyc wspołczesną , inną historię Clarka Kenta i ta historia ( zazwyczaj nie przepadam za filmami na podstawie komiksów ) mi bardzo przypadła do gustu.
Zapewne mało z Was się zdecyduje na ten film,ale może później, gdy wyjdzie na DVD, tak z ciekawości zerkniecie ;)
Ps. chyyyba wiem co różni peeling i scrub ;)

17 komentarzy:

  1. mi sie podobało chociaż w niektórych momentach czułam się zażenowana jak słuchałam wielce 'życiowych' tekstów xD ale nie powiem zebym sie nie usmiala na tym hehehe:D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam, ale jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakos mnie nie zachęca:-) ale pewnie jak obejrze bede zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam, ostatnio cięzko mi się do kina wybrac;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. oo nie widziałam ;) ale uwielbiam takie filmy, muszę zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam, jakoś nie miałam okazji obejrzeć żadnej części z Supermenem - hah :D zacofana jestem :)
    Tak? Co to rożni peeling i scrub? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm nie moj styl jesli chodzi o film :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam nie przepadam za takimi filmami :D Bardziej lubię komedie romantyczne ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś uwielbiałam ten serial z Clarkiem Kentem, jednak ostatnio aż nie mogę patrzyć w tamtą stronę jak leci :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Film przyzwoity, ale im starszy Superman, tym wg mnie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie obejrze ... lubie tego typu filmy

    OdpowiedzUsuń
  12. No film jest bardzo interesujący, lecz fabuła nie stoi na wysokim poziomie. Dobra akcja i obsada to nie wszystko. Ja oceniłem nowego supermana na 6 w skali do 10. Pozdrawiam

    moja recenzja supermana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...