wtorek, 9 lipca 2013

34. - Ta z odpowiedzią na pytanie co różni Scrub od Peelingu, studiami i nagrodą pocieszenia

Hej :) Jest mnie tutaj naprawdę malutko ostatnio,ale to dlatego,że mam wiele na głowie i sporo mi ciągle na tej głowie niestety pozostaje. W każdym razie papiery na studia zaniosłam, w piątek jest oficjalna lista ale wszystko już załatwione. Dobrze, to jedna rzecz z tematu postu omówiona - teraz druga. Jak niektóre z Was wiedzą próbowałam odpowiedzieć kilka postów temu na nurtujące mnie pytanie- co różni scrub od peelingu. Dwa komentarze wydawały się rozwiewać wątpliwości więc zamieszam je tutaj, bez mojego komentarza już,bo już sama się zakręciłam i nie wiem co chodzi ^^
A tutaj druga opinia:

I przywołam jeszcze komentarze desperate hausewife, która uważała,że peeling dzieli się na kategorie, z których jedną jest scrub właśnie:
Także ten temat chyyba można zamknąć, więc moja pierwsza taka poważniejsza tematyka z serii "Laik się uczy".Jak macie pomysły na kolejne pytanie albo sama wpadnę to na pewno tutaj się pojawi :)
A trzecia sprawa to wygrana u Czarodziejki87 :) Wygrałam co prawda nagrodę pocieszenia, jednak jest tak świetna,że jest dla mnie jak nagrodą głowną ( swoją drogą ciekawe co było główną, samo rozdanie było formą niespodzianki, ciekawa forma,bo jak niosłam kopertę z poczty to wymacywałam i próbowałam odgadnąć co tam jest :) ).
Jestem bardzo zadowolona, nie miałam tej maski Rival, z Baleą nie miałam wcale kontaktu, to mnie bardzo cieszy, lakier jest już na moich paznokciach, kolczyki jeśli nie będą uczulać to będę baardzo chętnie nosic,a Kamilla kiedyś używałam,ale już nie pamiętam, to mam szansę sobie przypomnieć. 
Och jak miło sobie czasem coś wygrać i umilić tym życie :))
No dobrze, na dziś chyba już wystarczająco naskrobałam :)
EDIT: Bardzo bym prosiła o Wasze opinie odnośnie ankiety po prawej stronie. Co sądzicie, zagłosujcie. Albo napiszcie w komentarzu.

29 komentarzy:

  1. Teraz już wiem, co to scrub ; ) Gratuluję wygranej, produkty są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah ja też się zastanawiałam jaka jest różnica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak myślałam właśnie, że w sumie różnica nie jest jakaś kolosalna. ;) Wygrana fantastyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, ;)
    Żałuje że nie wpadłam tu wcześniej :P
    Obserwujemy? Ja już :)
    Zapraszam: amazing-girl-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. heheh ja w sumie nigdy się nad tym nie zastanawiałam :) gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Były :) Tylko, że oferta była od 5 a ja byłam wczoraj więc już prawie wszystkie wykupili :) ale może u ciebie coś innego się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się poczułam wyróżniona! haha, duma mnie rozpiera, dzięki ;*
    Gratuluję dostania się na studia i wygranej, bo wygląda super ;d
    Podoba mi się, że chcesz zgłębiać swoją widzę, masz taką dociekliwość :)

    Jeśli chodzi o avon to jest bardzo specyficznie- niektóre kosmetyki są świetne, a niektóre to totalne buble.. no ale nie znam jeszcze firmy, która każdy kosmetyk miałaby boski ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. O. Zdziwiłam się jak zobaczyłam siebie na innym blogu, to miłeeeee :D
    Mi się również podobają dociekliwe notki:)
    Gratuluję wygranej, też bym się cieszyła jak z głównej, bo to zawsze jest miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tak wrażliwą i delikatną skórę, że nawet żadnego peelingu nie mogę robić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie studia? (pewnie mówiłaś, ale zapomniałam xD)
    zdałam, na 3, ale zdałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, to świetnie, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem szczerze, że sama czasem się zastanawiałam nad różnicą;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałaś lakier w świetnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę, teraz już wszystko jasne ;)
    Gratuluję wygranej! Nie ma jak dostać kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje wygranej, nie miałam jeszcze maski Balea, jednak słyszałam, że jest dobra;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiedziałam, na czym polega różnica :D
    brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko da się wytłumaczyć po angielsku ;)

    Na jaki kierunek się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  18. na co sie w koncu Misia dostalas ?! przperaszma jesli to gdzies tu jest a ja to ominelam ale syzbko przejrzalam ostatnie posty i jakos nie wiem nei rzucilo mi sie w oczy :DDDD ale mam nadzieje ze sie udalo to co chcialas < 333

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. PSY są najlepszymi przyjaciółmi człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny szablon.
    Ale ja wole chomiki od piesków ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te żele Kamill są świetne, teraz w Naturze są po 2,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluje wygranej, tego żelu nie miałam, ale podobno są dobre i tanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...