sobota, 13 lipca 2013

35. - Ta z Tagiem - Mój zwierzęcy Przyjaciel

Już od jakiegoś czasu czaiłam się na napisanie notki o mojej ukochanej suce - Wiki. Ciągle czekałam, czekałam, czekałam. Sama nie wiem na co. Aż w końcu nadarzyła się ku temu okazja - natrafiłam na boski tag u Angietrucco. Jak tylko przeczytałam no to stwierdziałm - czas na napisanie notki! No to jestem i zapraszam na mojego zwierzęcego Przyjaciela :)


Na początku chcę zaznaczyć,że to mój drugi piesek. Niedługo po stracie pierwszego mama nie wytrzymała tej pustki i kazała mi szukać psa. Padło na tą ślicznotkę :)
1. Jak nazywa się twój zwierzak?  
Wiki :) Imię wybrałam ja. Jednak tak się złożyło,że nie reaguje na nie bo po prostu... jest bardzo przygłucha. Słyszy jak jest głośno, ewentualnie nowe dźwięki zauważy albo wysokie dźwięki. A raczej nie słyszy nic albo woli nie słyszeć.
2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?
To suczka, spanielka :)

3. Jak długo jest już z Tobą?
O kurczę. Nad tym pytaniem muszę się poważnie zastanowić. W październiku chyba będzie 7 lat.
 4. Jak znalazł się w Twoim domu?
Tak jak pisałam, moja mama nie mogła wytrzymać z pustką, gdy zabrało mojego poprzedniego psa, więc kazała mi szukać nowego psa. Oczywiście tej samej rasy, a to do najtańszych nie należy. Udało nam się kupić niedrogo półroczną suczkę i od tamtej pory jest z nami :)
5. Ile ma lat?
W marcu skończyła 7 lat.

6. Co jest dziwnego w charakterze Twojego zwierzaka?
Och, tutaj się mogłabym rozpisać, bo ona sama w sobie jest dziwna ^^
I. Jest niesamowicie sprawna w łapkach. Często coś łapie łapkami bądź sobie nimi przytrzymuje i ułatwia użykowanie. To dziwne, bo wygląda wtedy bardziej jak kot niż pies.
2. Kiedy na dworze jej smycz się odczepi i ona to zauważy (do bystrych to ona nie należy ^^ ) to zawsze się zatrzymuje i czeka aż ją zapnę ponownie.
3. Nie ogrooooooooomnym żarłokiem. Je wszystko co się da i wszędzie. No może nie lubi paluszków ( chce je jeść,ale wypluwa -,- ), rzodkiewki i sałaty i tego typu rzeczy. Podejrzewamy,że poprzedni właściele chyba ją głodzili no i powstała teraz taka GŁODZILLA!
4. Uwielbia drapanie po pleckach, czesto kiedy się przestanie to zaczyna szczekać i wydawać dźwięki byś dalej to robił.
5. Zawsze jest pod nogami. Nie wiem jak to robi. Idziesz raz do kuchni w ciągu godziny i ona już jest pod Twoimi nogami...
6. Jest tzw. "poduszkowcem". Uwielbia ładować się na saaaaaaaaamą górę poduszek i tam spać.
7. Ludzie jak widzą ją na spacerze często pytają czy to szczeniak. Ja odpowiadam,że tak. Siedmioletni :)
8. Jest straszną blacharą! Uwielbia wchodzić do samochodów, kiedy jakieś drzwi są u kogoś otwarte to biegnie. Raz nie dopilnowałam jej i władowała się do samochodu sąsiadów. Musiałam przepraszać. Mojego Ukochanego samochód jest na gaz i czasami kiedy idziemy z nią na spacer tuż po przyjeździe natychmiast czuje gaz i szuka samochodu i nie pójdzie dalej dopóki nie wejdzie. Ale jeździć chyba mniej lubi bo często piszczy i marudzi. Nie wiem, ciężko to pojąć.
9. Uwielbia patrzeć przez okno z kimś. Już nie raz skakała na mnie jak wyglądłam przez okno bym wzięła ją na ręce albo wbiegała na rogówke a potem na parapet w kuchni i patrzyła ze mną.
10. Często chce iść na spacer, bo wie,że bardzo często po spacerach właśnie dostaje jedzenie.
11. Jest bojaźliwa. To jest pies, którego trzeba bronić. Kiedy widzi coś nowego, czego wczoraj nie było ( np. worek na śmieci na środku ulicy ) bądź grupa ludzi wieczorem to chowa się za mną albo omija wieelkim łukiem.
12. Budzi mnie. Naprawdę. Kiedy rodzice wychodzą rano,a ja śpie to czasem nie wytrzymuje i normalnie wchodzi na łóżko i mnie zaczepia aż zauważy że się ruszam. To jest już koniec spania. Często zagląda do mojego pokoju z rana i patrzy czy już się obudziłam, a ja z otwartymi oczami śledzę jej zachowanie. Wystarczy że ruszę ręką to wskakuje na łożko, liże mnie, szczeka, marudzi, ciągnie za włosy i zaczepia. To słodkie, tak, ale czasem o 7 rano nie chce mi się już wstawać :P
Chyba wystarczy? Pewnie bym jeszcze powymyślała,ale chyba 12 punktów będzie ok, i tak nikt tego nie przeczyta xD

7. Co Twoja relacja ze zwierzakiem dla Ciebie znaczy?
Tego nie da się opisać. Od dziecka pies towarzyszy mi w życiu. Jest bardzo ważnym członkiem rodziny.
8. Najmilsze wspomnienia związane z Twoim zwierzakiem?
Nie wymienię jednego, bo tak się nie da. Wiadomo czasem psy też dają właścicielom w kość, no ale to normalne.
9. Jak nazywasz swojego zwierzaka? 
Wiki, Czarna, Czarna małpo, Czarna zielona małpo ( nawet nie wiem czemu zielona xD tak jakoś raz powiedziałam i mi zostało. Teraz ma jarzeniowozieloną obroże to pasuje ), Gruba ( bo jest tłuściutka, mama ją rozpieszcza xD), Śliczna, Mała itp. zresztą co za różnica, i tak mnie nie słyszy, więc mówię to bardziej dla siebie niż dla niej xD
Dałabym jej zdjęcia jak była mała, kiedy ją dostaliśmy,ale niestety wtedy padł komp i zdjęcia przepadły :( Dobrze,że mam jakieś zdjęcia w zwykłej formie, to Wam kilka przeskanowałam i wstawiłam :)
No to się rozpisałam xD No to jeszcze ostatnia prośba i daję Wam spokój:
Po prawej stronie jest sonda/ankieta. Proszę, odpowiedzcie na pytanie!

30 komentarzy:

  1. Część o dziwnych cechach charakteru jest rewelacyjna :) Zazdroszczę psinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna- zdjęcie z pierwszej zimy wygrywa ;) Ankieta już kliknięta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejku <3 ależ słodka. Sama mam pieska tej samej rasy- rudzielca hehe ;) i po przeczytaniu mogę stwierdzić, że mają praktycznie takie same charakterki!
    + odpowiedziałam w ankiecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sunia, naprawde ma bardzo słodki pyszczek, a zdjęcie z poduszką rozwala na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna psina :) Hah, z tym budzeniem to masz dobrze, nie trzeba budzika, bo psiak działa lepiej! "Czarna zielona małpo" - haha, padłam! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Moj psiak tez ma milion imion :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę psiaka <3 nie ma to jak psi przyjaciel. Ja bym bardzo chciała duużeego psa jakiegoś owczarka, labradora czy alaskana malamuta <3 a jak nie to chociaż słodkiego, rudego kitka ;d

    biedronkowy fluid jest śmiesznie tani (około 10 zł), nie zapycha mi porów (a moja skóra jest na to wrażliwa) lecz nie kryje zbyt mocno, ale przy tym też nie daje efektu maski ;d warto sobie zobaczyć testery najpierw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ona jest taka kochana ze jeeeeju < 3 ja dopiero teraz sie przyzwyczajam do psow tzn do obcych :D bo mojej babci psa to wykiziam wymiziam normalnie jak tlyko sie da ;D ale normalnie to sie strasznie boje i zamieram jak tlyko widze psa ;D A jak ide gdzies gdzie pies sobie lata ot tak o to normalnie mam ochote sie rozplakac i uciekac ;D

    kochana gratulacje ;** nie bedzie tak zle ;D jelsi to jest to co chcesz robic to wiesz < 33

    a co do reklamy to nie mam pojecia nawet skad ona tam jest wiec wiesz ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piekny!!!!
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Sponio :D Dokładnie wiem co przeżywasz ;D Ja to w sumie zawsze leciałam do wszytskiego, ale jak kiedyś naskoczył na mnie pies mojej rpzyjaciółki, który mnie znał! i dalej mam bliznę i w ogóle agrh straszne ;DDD no tak no budowali się i pilnował domu no to wiaodmo :D Ale i tak dziwnie się zachował :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry pomysł z takim postem. :3 Chyba również taki zrobię, tylko miałabym roboty x 2, bo mam dwa psiaki, haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana Wiki :) też mam swojego najlepszego przyjaciela psinę, właśnie leży koło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny psiak :) Ja do mojego małego jestem niesamowicie przywiązana też ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. No niby tak :D Ale ja mam jakąś fobie haha ;D Pewnie dlatego ze dopiero od neidawna udaje mi sie zpauscic panzokcie i wole zeby mialy stycznosc tlyko z lakierem do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna psinka :)... sama chciałabym mieć takiego przyjaciela, ale na razie nie mam możliwości :<

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam zwierzece tagi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zwierzece tagi są swietne! :)
    obserwujemy? odwdziecze sie tym samym :)
    wróciłam do blogowania po przerwie, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przekochana! Mimo, że wole koty, ona jest idealna. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. :) takie przyjaźnie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...