czwartek, 18 lipca 2013

36. - Ta z outfitem z "Przyjaciółmi" :))

Dziś mam dla Was coś nietypowego na blogu :) Nie przypominam sobie bym kiedykolwiek dawała tutaj coś takiego jak notka outfitowa. Nie czułam takiej potrzeby, a i prawdziwych modowych blogów jest tutaj od groma i ciut ciut. Ale postanowiłam,że dam taką zwykłą notkę z powodu dość ważnego - w końcu uzrobiłam się w koszulkę mojego ukochanego serialu "Przyjaciele". W Reporterze byly jeszcze inne bluzki,ale niestety jedna nie mój rozmiar ( a wyglądała na mnie świetnie! :(( ) oraz inna,ale wyglądała hm.. dziwnie. Zdecydowałam się na tą za 30 zł i na koszulkę na ramiączkach za 10 zł ( druga przeceniona rzecz 50% taniej w Reporterze ;) ). Tak więc z tej radości,że mam w końcu tego T-Shirta ( czaiłam się na niego od zimy,a kosztował mnóstwo, coś z 80 zł?! ).  Także zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć w nietypowej dla mnie roli :)
to moja malutka torebka, używam jej na co dzień, większej nie potrzebuję :)

Tak, wiem wiem, zwykłe ubranie,ale pochwalić się musiałam ^^ I dopisywał mi dziś dobry humor stąd takie dziwne zdjęcia ;) Mam nadzieje,że się podoba. Macie fioła na punkcie jakiegoś serialu? Ciekawi mnie czy tylko ja tak mam xD
I na koniec:

36 komentarzy:

  1. super wyglądasz) ale masz chude nóżki!
    ja oglądałam swojego czasu Glee, ale ostatni sezon stracił swój urok:c

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam, zawsze gdy mam lekkiego dołka to ich oglądam <3 widziałam wszystkie odcinki :)
    a bluzka fajna, chyba sama wybiorę się na jakieś zakupy

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę wreszcie ten serial obejrzeć w całości :) Ja ostatnio oglądam "Rzym". Kończę już pierwszy sezon i pewnie dzisiaj zacznę drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZYJACIELE TO SERIAL WSZECHCZASÓW!!!
    Super
    ✭ ✭ ✭ ✭
    pozdrowienia z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak skończę Plotkarę (♥), to muszą zacząć oglądać Przyjaciół właśnie. ;) Bo bluzka bardzo fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry początek z outfitem. Może więcej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie to wygląda ;d lubię Cię na zdjęciach, ładnie wychodzisz ;*
    i dzięki za te miłe słowa u mnie, aż się zawstydziłam! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam tę koszulkę :D Ja lubię "Plotkarę" i 'Glee" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. OOOOmatko... chcę tę koszulkę! Jeeeeju.. kurde nawet nie wiedziałam, że w Reporterze takie cudo można wyrwac, bo zazwyczaj tam nie wchodzę ;D Haha jakbym zobaczyła Cię na ulicy to bym miała ochotę zedrzeć z Ciebie tą koszulkę ;D


    Ajjj kochana twoje komentarze normalnie zawsze dodaja mi skrzydeł < 3 dziękujęęęę to takie miłe, cudowne i w ogóle jeju < 33 zapraszam chętnie do odwiedzin w Lublinie ;D Już w czasie studiów, można pozwiedzać itd i sie naoptymizować hahaha :D a mi taki anioł stróż portfelowy by się przydał :D postaram sie cos pomyslec ze zdjeciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. aż szczerze wstyd się przyznać że oglądałam ich sporadycznie może z cztery odcinki widziałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze jest ten pierwszy raz...post z outfitem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna koszulka,od razu mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjaciol nigdy nie ogladalam, az wstyd sie przyznac :P

    OdpowiedzUsuń
  14. No i dobrze, blogi są też po to żeby się chwalić D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ross i Rachel! <3 - skąd masz tą koszulkę?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy nie oglądałam Przyjaciół :( Za to od bardzo dawna jestem maniaczką Doktora Who :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto było się czaić :) Wyglądasz świetnie i urzekła mnie torebka - nie dość że boski kolor, to jeszcze kompaktowa.
    Ostatnio wariuje na punkcie "Hannibala", ale kocham też "Czarodziejki" i parę innych seriali :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna ta bluzeczka :) fajny, luźny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny outfit! :)
    mam windowsa 7 ;) Da się przyzwyczaić, uważam, że jest lepsze, niż android :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lool ja go wszedzie widze ;DDD nawet dzisiaj specjalnie patrzylam w jakiejs innej drogerii w wiekszym miescie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja za żadnym praktycznie serialem nie szaleję :) ale bluzka super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super koszulka, uwielbiam Przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja zbzikowalam na punkcie gotowych na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...