środa, 31 lipca 2013

38. - Ta z nowym szablonem dla Kataszah oraz zawartością paczki

Hej :) Ostatnio mam dużo na głowie,ale nie chcę się tutaj o tym rozpisywać,bo wyjdzie notka naładowana negatywnym myśleniem, że tak brzydko się  wyrażę -dupą bladą i innymi takimi, więc wolałam nie pisać nic. Dziś dla Was mam do przedstawienia dwie rzeczy - ostatnio miałam silną chęć pokombinować z szablonami,ale z moim jeszcze odczekam ( we wrześniu szykujcie się na nową odsłonę bloga ). Postanowiłam poszaleć z szablonem ukochanej Kasi.
Zapraszam serdecznie na jej bloga - Kataszah.
Kasia chciała prostotę i pudrowy róż. Stwierdziła,że jej się bardzo spodobalo, a to kamień z serca :) Mam na dzieję,że Wam też się spodoba. Oto efekt przed i po:
Oraz:

Roboty w sumie nie wyszło dużo, najwięcej dumałam nad tłem, nic mi nie pasowało do pudrowego różu to postawiłam na zwykłe :P
Muszę przyznać,że robienie szablonu sprawiło mi frajdę ;) Jest ktoś szalony, kto by chciał bym mu wytworzyła coś podobnego? ^^
Prosiłabym o komentarze co sądzicie :)
No a teraz zawartość paczuszki, którą wstawiłam w poprzedniej notce:
Osoby, które znają mnie jako blogerkę,wiedzą,że nie jestem specjalistką w kosmetycznych sprawach. Wygrana w konkursie u Maliniarki, gdzie dostałam nagrodę niespodziankę od sklepu Promoto - Promoto. Hm, przejrzałam nagrody i tak. Palce treningowe są ok, własciwie dzięki nim wygrałam. Bardziej przeraża mnie cala reszta xD Na paznokcie ten tzw. kawior ? używałam już, miałam na studniówce dwa paluszki w czarnym kawiorze. Zapewne niedługo przetestuje to. Ale folia transferowa to dla mnie kosmos,bo nie wiem co i jak. Więc wiedzie już jaka wielka notka szykuje się w ramach mojej akcji - "Laik się uczy" ^^
To wszystko dziś ode mnie :)

32 komentarze:

  1. Super ci to wyszło! mam pytanko, jak zrobić kolor w stopce bloga? Niedługo chciałam przerobić własny szablon, ale nie mogę tego nigdzie znaleźć :(
    hah, no to czekam na posta o tych produktach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy mi chodzi o ten paseczek co jest autor i przejście do komentarzy :D

      Usuń
    2. Szalik Realu jest Lizi, dostała go ode mnie :P
      Och, no to szkoda, bo myślałam, że zmieniałaś to jakimiś kodami czy coś. W takim razie będę musiała dalej przekopywać internety w poszukiwaniu odpowiednich kodów :D dzięki za odpowiedź! ^^

      Usuń
  2. Po podoba mi się dużo bardziej oczywiście- uwielbiam takie kolory ;d ale moim zdaniem napisy w tych stronach/zakładkach mogłyby być trochę mniejsze, bo tak dominują nad wyglądem bardzo :) ale tak to jest świetnie :)

    czekam na jakieś opinie o tych przyrządach do paznokci ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo, szablon fajny, ale nie w moim stylu :) Ja też będę coś z moim kombinowała, chociaż na razie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No teraz to mam motywacje do blogowania przynajmniej bo ostatnimi czasy byłam bliska skasowania tego bloga ;)
    Dziękuję jeszcze raz :*

    Ja ostatnio jestem tak na bakier z nowościami kosmetycznymi, że to aż przykre jest xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wpis :)

    Zapraszam Cię na rozdanie kosmetyczne do mnie, super nagrody :)

    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2013/07/rozdanie-kosmetyczne-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie teraz wygląda blog koleżanki;) Świetna zmiana!:D
    A paczuszka fajna! Sama wypróbowałabym takie nowości;D

    OdpowiedzUsuń
  7. http://alepaznokcieee.blogspot.com/2013/07/1-rozdanie-przywitaalne.html zapraszam na mega rozdanie kosmetyków Balea ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz blog bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się jej blog :) w sumie chyba wcześniej do niej nie zaglądałam, ale pozytywne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. I dzięki Kasi właśnie teraz trafiłam na Twojego bloga. Bardzo ładna ta grafika!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłałam do Ciebie wiadomooość na maila. :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie Ci to wyszło ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. odwaliłas kawał dobrej roboty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie śmieszne są te "palce treningowe" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie odmienilas bloga kolezanki :))

    a kawior na panzokciach uwielbiam < 33 nigdy sobie nie robilam ale musze w koncu bo strasznie mi sie to podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Paluszki są zabawne,nietypowa nagroda-przyznam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajną nagrodę otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, też myślę o zmianie, a w zasadzie wstawieniu nowego nagłówka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajna zmiana :D Az z taką paczuszką to ja też nie wiedziałabym co zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze Ci poszło z szablonem, możesz się tym zająć na poważnie :) Pudrowy róż to ryzykowny kolor, ale udało Ci się go okiełznać.

    Kawior na paznokciach? Ile rzeczy jeszcze nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahahaha, ale mnie rozwaliłaś.. :D
    Niee, spokojnie, nie maluje sobie polików lakierem do paznokci :D
    A róż całkiem spoko, przyjemniaczek taniutki taki.. Zapraszam do mnie cześciej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do udziału w kosmetycznym rozdaniu! :) Nagrody: nowości od Lirene oraz profesjonalna porada wizażystki. Link do konkursu: http://make-up-charm.blogspot.com/2013/08/rozdanie-kosmetyczne-wygraj-nowosci-od.html

    OdpowiedzUsuń
  23. powiem Ci że wygląd bloga mi się bardzo podoba :) chyba się do Ciebie zgłoszę jak mój mi się znudzi :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super Ci to wyszło :) też trochę próbuję bawić się w robienie szablonów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. palce treningowe...oświeć mnie proszę co to i do czego...;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przerażające trochę te palce treningowe! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...