sobota, 3 sierpnia 2013

39. - Ta z ostatnio obejrzanymi filmami

Piszę szybciutko notkę i zmykam na słoneczko na działkę. Na plażę w weekend nie ma co się pchać,bo nawet pewnie centymetra nie ma wolnego xD Dziś zaplanowałam dla Was dawno nie pisane " Ostatnio obejrzane filmy". To lecim :)
Lincoln
Film opowiada o burzliwym życiu szesnastego prezydenta Stanów Zjednoczonych - Abrahama Lincolna. Koncentruje się na jego staraniach o uchwalenie znoszącej niewolnictwo poprawki do konstytucji. 
 Daniel Day-Lewis ,  Sally Field ,  Joseph Gordon-Levitt  czy Tommy Lee Jones to świetna obsada to całkiem filmu. Mnie jednak trochę wynudził, dla mnie za bardzo koncentrował się na jednym wydarzeniu z życia Lincolna Oczywiście film warto obejrzeć,jednak trzeba byc gotowym,że trzeba się przy nim skupić.

Plaga
Kobieta znana ze swych zdolności obalania mitów (ode mnie - bardziej obalania rzeczy,którze zwykli wierzący uznają za cuda ) udaje się do miasteczka w Luizjanie, zamieszkanego przez bogobojnych mieszkańców, celem przeprowadzenia śledztwa dotyczącego wydarzeń, które okazały się dziesięcioma biblijnymi plagami.
 Hilary Swank wyjątkowo korzystnie wyglądała w tym filmie :) Naprawdę. Ale po za tym to tak- sama fabuła hm... mogła być wykorzystana w lepszy sposób,to skorzystał by na tym film. Jednak w takiej sytuacji jeśli mam ocenic ten film jako Horror to jest strasznie słaby i nie straszny. Thriller? Prędzej.

Bad Ass: Twardziel
Weteran wojny w Wietnamie - Frank Vega staje się lokalnym bohaterem po tym jak do internetu trafia film, na którym ratuje w autobusie mężczyznę przed dwoma  oprychami. Gdy jego przyjaciel zostaje zamordowany, a policja nie robi nic, by złapać przestępcę, postanawia wziąć sprawy w swoje ręce.
Film na pewno nie dla każdego. Zresztą jak to film akcji - podkoloryzowany. I mimo,że Danny Trejo sprawdza się w tej roli emerytowanego bad assa to jednak film jest kiepski.

Minionki rozrabiają
Tajemniczy złoczyńca zamienia słodkie Minionki w paskudne potwory, które pożerają wszystko, co stanie im na drodze. Gru musi je uratować.
Poszłam z moim Ukochanym na ten film we dwoje a w ogól sami rodzice z dziećmi i dzieci xD Ale cii. Musze przyznać,że minionki działają na mnie rozbrajająco. Pierwsza cześc ( Jak ukraść księżyc ) według mnie istniał tylko dzięki nim, tutaj jest ich więcej i automatycznie jest śmieszniej. Polecam, jedna z fajniejszych obecnie bajek na rozluźnienie. Macie jakieś dzieciaki, siostry,bracia, siostrzenice,chrześniaków? Zauważyłam,że maluchy uwielbiają te żółte stworki :)

12 małp
Więzień zostaje wysłany w przeszłość, aby zapobiec wybuchowi epidemii, która prawie zniszczyła ludzkość. 
Dobry film z genialną kreacją Brada Pitta! Naprawdę genialną. A po filmie gwarantuje Wam,że będziecie zadawać sobie jedno pytanie - to jak to w końcu naprawdę było?

Iluzja
Agenci FBI śledzą grupę iluzjonistów, którzy napadają na banki w czasie ich przedstawień i ukradzione pieniądze rozdają publiczności. 
Mi ten film niesamowicie przypadł do gustu. Mimu kilku przesadzonych rzeczy to rzeczywiście film jako rozrywka spełnia 1000% tutaj roli swej. Polecam na wieczór - samemu czy ze znajomymi :)

 Stażyści
Dwóch bezrobotnych kumpli po czterdziestce podejmuje staż w firmie internetowej, której właściciele mogliby być ich synami, co owocuje konfliktem pokoleń.
To,że Owen i Vince tworzą genialną parę na ekranie pokazał nam już ich poprzedni film ("Polowanie na druhny"). Spotykamy tutaj ich drugi raz w przyjemnej komedii opowiadającej o dwóch prykach próbujących sił w stazu do Google. Czy to reklama Google,jak ludzie w większosci się oburzają oglądając ten film? Cięzko by nie był, skoro akcja kręci się w ogóle siedziby Google. Ale ja proponuję przestać się czepiać i się odprężyć i dobrze bawić przy tej niezłej komedii :)

Złap mnie, jeśli potrafisz
Oparta na faktach historia młodego fałszerza, który w latach 60., podając się za pilotów, lekarzy i profesorów, wyłudził z banków ponad 2,5 mln dolarów.
Film naprawdę świetny, genialne kreacje aktorskie, mnie osobiście imponuje Leo :) Historia niesamowita, film świetnie zrobiony i zagrany. Czego chcieć więcej?

To tyle. Wiem,że wyszło dużo ale dzięki temu mam nadzieję,że każdy znajdzie coś dla siebie :)
Pozdrawiam

32 komentarze:

  1. No to zobaczymy, jak długo będziesz się opierać hihihi :D kurcze, tez lubie "Złap mnie..." :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam chyba Stażystów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Minionki tylko oglądałam, świetne są :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam żadnego, ale mam w planach Minionki. I chyba obejrzę tez Iluzję, bo chyba mamy podobny gust. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa Iluzji i zamierzam w końcu obejrzeć. Złap mnie jeśli potrafisz uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Farciaro Ty, z K na działce, ile ja oddałabym żeby z Ł poleniuchować w ten week ;)

    Co do filmów - bardzo chcę obejrzeć Lincolna i Stażystów. I tak sobie pomyślałam, że skoro na Lincolnie trzeba się skupić to chyba odpada oglądanie go z chłopakiem... :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Iluzję widziałam - rewelacja!
    na Minionki idę z synem
    polecam jeszcze Obecność, jeśli lubisz się bać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale zainteresowałaś mnie Stażystami, fajni aktorzy widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie widziałam ale ostatnio jest w kulturalnym tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To już wiem co będę oglądać wieczorem - Iluzję i Złap mnie jeśli potrafisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham "złap mnie jeśli potrafisz", zdecydowanie też polecam ;)
    Minionki urzekły mnie w "jak ukraść księżyc", ale tej bajki jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. iluzja i minionki są rewelacyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. te kosmetyki są dostępne również stacjonarnie :) jest lista miejsc na ich stronie ;d
    chciałam iść na iluzję do kina- wszyscy polecają

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnego z tych filmów niestety nie oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skuszę się na jakiś film :d

    OdpowiedzUsuń
  17. czyli w sensie, że nie pasuje ten żakiet czy tylko Tobie się nie podoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a to spoko :)
    co do żakietu też nie mam zielonego pojęcia jaką długość dobrać żeby współgrało z sylwetką, ale co do butów masz świętą rację, że skraca nogi, szczególnie jak te jeszcze są troszkę grubsze tak jak moje, ale tylko te buty kolorystycznie mi pasowały ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam każdemu! Dobrze jest porozmawiać z blogerkami w cztery oczy :) nieee, to Nokia C3, której po prostu nienawidzę i zamierzam wymienić na lepszy model xD

    OdpowiedzUsuń
  20. ja lubię komedie dlatego muszę zobaczyć to co polecasz

    OdpowiedzUsuń
  21. oglądałam tlyko plage i to już dawno temu i słabo pamietam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lincolna i Iluzję właśnie planuję obejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przeprowadzka w związku ze studiami?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo kochana nie używałam żadnej z tych propozycji filmowych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow sporo tego widziałaś!Ja w ostatnim czasie niestety nic :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Kilka z powyższych planuje obejrzeć, ale najbardziej chce Stażystów. Hmm... może nawet teraz sobie włączę na dobranoc?

    hahaha, bądź twarda! Instagram uzależnia :P
    O jej! Dziękuje za link! Jesteś kochana ;* Bardzo mi pomogłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. kilka chcę zobaczyć, ale chyba najbardziej iluzję ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też przymierzam się do obejrzenia "Iluzji", zapowiada się ciekawie;)
    ps. nie wiem jak tu trafiłam, ale zostaję na dłużej:p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...