wtorek, 6 sierpnia 2013

40. - Ta z Mixem zdjęć :)

Dawno tego nie robiłam. Kiedy ja to robiłam to jeszcze nie było popularne ^^ W każdym razie chciałam dać Wam tutaj mały mix zdjęć, by pokazać Wam co u mnie :) To lecim?
Energetyk w Szczecinie,pazurki pomalowane nowo wygranym lakierem ( recenzje kiedyś :P ), ostatnie w sezonie chyba truskaweczki oraz bilety do kina na Minionki rozrabiają!
Black z Biedronki ( ach,była przecudowna promocja wtedy ^^ ), spodnie idealnie na oficjalne okazje ( 3/4, brąz w paski ) oraz Mamba. Ostatnio miałam taką wielką ochotę na mambę,że wcinałam tonami. Na szczęscie po 4 chyba opakowaniach w końcu ochota mi minęła na dłuższy czas ( XDD ).
Wiki w trakcie podróży. Biedna, tak się złożyło,że jechaliśmy w gorące dni,ale w drogę powrotną na szczęście nie było słońca i nastąpiło ochłodzenie ( z 32 na 22 stopnie :P ). Oraz dwie bokserki z Tally Weijl, wymięte, wiem,ale zawsze jak chcę zrobić ciuchom zdjęcie, to takie są :P
Mój ukochany mus z Avy się skończył :((. Pod spodem nowe balerinki za 30 zł z Colloseum oraz moja przesadzona z maską twarz. Wiem, wyglądam komicznie,ale jak juz zaczelam nakładać tyle jej na twarz to sama tym wyglądem swoim ( wyglądam jak MIM!) poprawiłam sobie humor, więc czemu nie nałożyć JESZCZE więcej! :P
Przedczoraj wypite energetykowate Rockstary. Zawsze bylam ich ciekawa i wam powiem,że pomarańczowy smakuje jak zwykły napój gazowany,za to ten niebieski jest okropny! Paskudny! Od samego zapachu niedobrze mi się robiło :P One są drogie,a sama nawet nie wiem czy w ogóle kopią.
Obok zdjęcie balonu reklamującego sklep meblowy. Wygląda na malutki,ale widać go z daleka. Ciekawy sposób. A na dole niedzielny obiad na słodko - kurczak po hawajsku z ryżem. MNIAM!
I na koniec zakupy - odżywka za 4 zł z Garniera. Zazwyczaj Garnier mi nie służył, zobaczymy jak będzie tym razem. I maska do włosów. Lubiłam tą Ms. Potter's,a tą produkuje ta sama - Forte Sweden, więc zobaczymy :) (ale jest ogromna! )
To tyle, mam nadzieje,że coś Was zaciekawiło :)
Wiem wiem, spokojnie, normalnie nie piję aż tyle energetyków, ostatnio się zebrało xD
Ps. Mogę powiedzieć,ze prace ruszyły. Do czego? Hm... kto czytał poprzednie notki to może się domyśli :)

27 komentarzy:

  1. super mix, szczególnie zdjęcie z maseczką na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona notka. ♥ Bokserki mają przepiękne kolory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tej odżywce z garniera czytałam dużo dobrego :) ciekawe jak się sprawdzi u Ciebie ;p
    dużo pijesz energetyków ;p ja jakiś czas temu wypiłam pół i myślałam, że umrę.. ręce mi się trzęsły, czułam się jakoś słabo, tragedia!

    kochana- jeżeli to nie jest maseczka kremowa, a taka wysychająca, to omijaj oczy na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to nikt nie chce, ostatnio zrobiłaś komuś śliczny cały szablon! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja sie skupię na zdjęciu obiadu - zrobiłaś mi teraz TAKĄ ochotę na to, że omg. *-*

    Ja kiedyś piłam litry energetyków, teraz ogarnęłam z tym. Woda <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ładnie równo umalowane paznokcie! :D daj trochę mamby :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza :)

    Bardzo podobają mi się takie posty sama muszę zacząć takie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super mix! Super balerinki. O jejku, ale mi teraz narobiłaś ochotę na truskawki. A tu nigdzie nie ma ! Koniec sezonu :( mam nadzieję, że już niedługo załapie się na pierogi z jagodami *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. może zrób takie ogłoszenie na boku, że zrobisz nagłówki :) na pewno się ktoś znajdzie ;p

    w ogóle co to za smaki mamby?! chcę je!

    OdpowiedzUsuń
  10. " Nie pij tylu tigerów! " Weź tu nie pij jak to takie dobre :D Bardzo ładny kolor lakieru i narobiłam sobie ochoty na mambę :D Bardzo fajny blog! ;) Pozdrrrrrawiam! ;) i mogę nawet zaprosić do siebie ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. :*****************************

    nie pij tych gowien ! powtarzam to co ktos napisal kuz wyzej ;DDD ja to tez kiedys pilam i az zaluje zenie wiedzialam o tej promocji w biedronce ;oo i zgloooodnialam przez tego kurczaka po hawajsku ;oo

    a w ogole to rockstary to zajebiste sa rozowe ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) Tak więc odpowiadając. W tym roku skończyłam liceum i ang uczyłam się od 5 klasy podst. Kończąc LO znałam język na bardzo dobrym poziomie, dzięki wysokiemu poziomowi nauczania w mojej szkole. Teraz dzięki wyjazdowi nie mam barier żeby mówić po ang na co dzień tzn nie boję się odezwać. Gramatyka leżała i nadal nie jest bardzo super, bo jakoś nie potrafię się jej uczyć.
    PS I jak to możliwe że nie słyszałaś wcześniej o au pair? Robiłaś bloga jednej 'z nas'. :D
    Pozdrawiam. ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyżby chodziło o nową odsłonę bloga? Hm? :)
    Psiak jest iście zarąbisty, a ta potrawa wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny lakier :) Mamba ♥ Minionki świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. warto spróbować, również nie boję się nowości i z chęcią po nie sięgam ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie wiem, czy powinno mówić się 'Minionki', czy 'Miniomki'... :P

    Dołączam do obserwujących twojego bloga, spodobał mi się (: Z jednej strony klasyczny blog lifestyle'owy, a z drugiej coś mnie zaciekawiło. Buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też lubię ten mus z Avy, dobrze, że mojego jeszcze trochę jest :) a Rockstarów nie lubię za słodkie to dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wpis :)

    zapraszam Cię do mojego rozdania kosmetycznego :)

    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2013/07/rozdanie-kosmetyczne-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Też tak mam, że jak chcę zrobić ubraniom zdjęcia to są zawsze zmięte ;P A ten kurczak wygląda niesamowicie apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...