sobota, 10 sierpnia 2013

41. - Ta z recenzją lakieru Wibo "Gel Like"

Hej :) U mnie jest ok - udało się w końcu załatwić mieszkanie,jednak jak to w życiu bywa - jak coś się dobrze układa to inne się pierdzieli. Wiem, dupne mam podejście,ale jednak skądś się wzięło i wciąż utrzymuje. Ale żeby nie ciągnąć takiego złego nastroju przygotowałam dla Was recenzję lakieru Wibo. Już mam go jaakiś czas, bo wygrałam go w rozdaniu u Blondineczki.
Najnowsza limitowana kolekcja Nail Obsession marki Wibo, powstała we współpracy z pasjonatkami kosmetyków i mody. Dziesięć niezwykle kobiecych kolorów zostało przygotowanych z myślą o  sezonie wiosna/lato 2013. Blogerki wyznaczają trendy już nie tylko w sieci! Cała kolekcja będzie dostępna w sprzedaży, od marca do końca sierpnia, w drogeriach Rossmann w całej Polsce
. Peaches and Cream pastelowe skojarzenie brzoskwini rozbielonej śmietanką (wibo.pl )
Dodatkowo na lakierze:
Lakier do paznokci z formułą imitującą lakier żelowy. 
Ładne, ale nie jestem pewna, czy łatwo będzie zużyć tą buteleczkę. Pojemność 8,5 ml.
Ok. 6 zł i wydaje mi się,że tylko Rossmann? Jeśl się mylę, niech ktoś mnie poprawi :)
Wiem, wiem wyglądają okropnie,ale byłam w podróży i nie miałam nawet czasu na zastanowienie się by je ogarnąć, dopiero dziś rano miałam czas by pyknąć zdjęcie i od razu lakier zmyć ( btw. skończył m się zmywacz ^^ ). A więc tak wyglądają czwartego dnia, zaznaczam,że ogródka nie przekopywałam :P

Zazwyczaj w tym momencie daję punkty "Zalety" potem "Wady" a dopiero potem opinię,ale teraz nie chcę tego dawać,bo mam dziwne doświadczenie z tym lakierem. Pierwszy raz jak go użyłam to sechł bardzo długo,ale ostatnio nawet szybko mu to poszło. Do uzyskania ładnego kolorku potrzeba dwóch warstw. Lakier w żadne sposób nie przypomina lakieru żelowego. To duży minus,bo to jest obiecywane. Trwałość? Raczej średnia, zdjęcie u góry jest po 4 dniach, z czego już 3ciego zaczęło się źle dziać,a dopiero wczoraj robiłam porządki domowe, wiec miałam szansę pozaczepiać tu i ówdzie paznokciami. Za pierwszy razem tego nie miałam, ale za drugim pojawiły się bąbelki. Wydaje mi się,że lakier już zaczyna gęstnieć,ale to takie tam. Konsystencja jest rzadka, więc ja, taka nie umiejętna, naprawde się męczę,by ładnie pomalować pazurki, bo powstają smugi. 
Ocena?
Cieszę się,że wygrałam ten lakier. Kolor jest najbardziej zbliżony do takiego, jaki szukam obecnie na pazurki. Większość oceny przyznam, to kolorek sobie zasłużył :P Lakier hm... zachowywał się bynajmniej u mnie nie równo i wiem,że ( bo chyba wycofują? ) więcej go nie kupię,ale zapewne wykorzystam do końca,bo nie mam innego tak delikatnego i kobiecego kolorku.
Miałyście? Byłyście zadowolone?
Przypominam, recenzja w ramach Akcji :

29 komentarzy:

  1. A mi ten kolorek nie za bardzo podchodzi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 3 kolory z tej serii i jestem zadowolona, ale ten na szczęście nie wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, kolor ładny. moje paznokcie tak wyglądają po 2 dniach i muszę zmywać każdy lakier

    OdpowiedzUsuń
  4. te lakiery z wibo tak mają, że straszne smugi zostawiają...dlatego kupiłam jeden i więcej nie zamierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor ;)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no wiesz,nie wszysscy lubią na studniówkę mieć kieckę a'la weselną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ten lakier i z moimi nie współpracuje tak jak inne, więc taki przeciętny jest.
    Jasne, jeździć można, niby przewodniczka cały czas mówiła, że kryzys i kryzys, ale ceny nie były zabójcze, a w sumie nawet niskie porównując z innymi krajami europejskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zdecydowałam się na żaden lakier z tej serii i w sumie nie żałuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor zdecydowanie mój :) Za to jakość widzę taka jak autorka tego lakieru :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek bardzo fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale kolor bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez nie jestem nimi zachwycona
    ❤ pozdrawiam:*
    Do 19 sierpnia u mnie na blogu do zgarnięcia sukienka EVY MINGE

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam go nigdy, ale kolor wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor ma rzeczywiście ładny i delikatny, lubię takie i mam podobny w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale biorąc pod uwagę, że używam tego mydełka niemal codziennie od 2 miesięcy z mamą na pół, a nie zużyłam nawet 1/3 jeszcze, to 20 zł jest niczym ;p normalne mydło czy żel skończyłoby mi się w 2/3 tygodnie. Tylko człowiek często nie uświadamia sobie tego, wydając 5 zł miesięcznie, że po 4 miesiącach to już jest 20 zł, a ja mam mydło już 2 miesiące i połowy nie zużyłam, więc starczy mi pewnie na jakieś kolejne 3, może 4 nawet :)

    To rzeczywiście średnią ma trwałość, ale ten kolor zawsze podobał mi się najbardziej z blogerskiej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor ma ładny, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobne podejście tak jest, ze jak jest dobrze, to się później rypie.

    Ładny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobny kolor, ładny jest ;) Ale chyba po Twojej recenzji go nie kupię ;> Z wibo jestem zadowolona narazie z jednego lakieru Glamour nails i jest całkiem dobry ;)

    Co do książki to też długo odkładałam czytanie, bo trochę się jej bałam. Trzeba mieć ochotę na coś takiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie są lakiery z wibo, ale uzywam tez innych firm

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego akurat nie miałam... Kolorek fajny;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie podoba mi się jego kolor ;D jest taki jakiś bezpłciowy :D Wole żywsze i mocniejsze kolory :))

    a no właśnie miałam pisac, ale jak siadłam.. wyciągnęłam kartke to ani słowa nie mogłam wymyśleć.. dlatego stwierdziłam, że chyba lepiej będzie jak nic nie napiszę niz nie wiem jakąś totaną glupotę xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie te lakiery nie przekonują tą konsystencją i ogólnie trwałością. Trzeba się nieźle namęczyć, żeby go ładnie nałozyć. Ale kolorki mają fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jakoś mnie te lakiery nigdy nie kusiły... miałam jeden i bardzo długo wysychał :/

    OdpowiedzUsuń
  24. jedyny lakier z tej linii który nadaje się do użycia to Flirt...

    OdpowiedzUsuń
  25. Plus taki, że kolor ma ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor jest śliczny i byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi... szkoda że jest tak mało trwały 4 dni to faktycznie bardzo krótko, tym bardziej, że lakier miał być niby żelowy.. Szkoda że się bardziej nie postarali, bo kolor jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...