niedziela, 18 sierpnia 2013

42. - Ta z nowym szablonem i zapytaniem do kosmetykoholiczek

Witajcie :)
Wiem, ostatnio jest mnie tutaj mało, jakoś tak wyszło. Przy tym szablonie miałam mnóstwo roboty,bo spartoliłam coś w kodach i musiałam ponaprawiać i mam nadzieję,że wszystko będzie już ok. Podoba Wam sie? Wiem, bardziej taki jesienny. Jednak po przeprowadzce nie będę miała czasu na kombinowanie z szablonami, więc zdecydowałam,że zrobię takowy już. Prosiłabym o opinie, ale raczej nic nie ulegnie zmianie,bo jestem zadowolona :)
A druga sprawa to mam takie pytanko do dziewczyn, które miały styczność z firmą BingoSpa - Co polecacie? Zamierzam kupić jedną rzecz (ostatnio odkryłam,że w sklepie w galerii mogę kupić kilka ich produktów. Dobrze,że odkryłam go na chwilę przed przeprowadzką,bo by mogło się to źle skończyć ^ ). i mam takowe pytanie:
Co polecacie w cenie max. 20 zł z firmy BingoSpa? Co się sprawdziło u Was?
Jeśli chodzi o moje preferencje to raczej nie mam żadnych - no może prócz płynów do kąpieli. Nawet nie wiem czy mają i ogólnie nie znam totalnie ich asortymentu, jednak pragnę kupić jeden produkt,by przetestować coś firmy, o której tak dużo jest na blogosferze.
O i jeszcze jedno pytanko!
W następnej notce chcecie recenzje scrubu czy notkę 50 faktów o mnie?
Ot, taka króciutka notka, czekam na komentarze i opinie :)

36 komentarzy:

  1. co do szablonu, mi się podoba, jest okej;)ale co do produktu z Bingo Spa, to niestety nie mogę nic polecić, bo nic jeszcze nie używałam, ale wejdę do Ciebie za jakiś czas i poczytam z chęcią w komentarzach, co tam dziewczyny ciekawego poleciły;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Bingo Spa mam tylko maseczkę błotną do twarzy i jest ok, ale miewałam lepsze :) Kosztuje ok. 9 zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny szablon :D
    E tam, dojeżdżanie nie jest aż takie złe, jeśli tyle samo stałabym gdzieś w korku, a lubię swoje podwarszawskie zadupie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny szablon ! :)
    a z Bingo Spa nic nie miałam :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. z bingo polecam Ci jedwab do ciała. To balsam perfumowany. Butelka trochę nie praktyczna ale zapach cudowny. Lubię też maskę z kompleksem algowym.

    OdpowiedzUsuń
  6. jedwab kosztuje ok 9zł a maseczka również jest w podobnej cenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też polecam ten jedwab, to chyba jedyna rzecz, która się u mnie sprawdziłą i z której jestem faktycznie zadowolona :)

      Usuń
    2. jedwab ma śliczny perfumowany zapach

      Usuń
  7. Fajnie wyszedł Ci ten szablon ; ) W następnej notce 50 faktów ! :D A firmy niestety nie znam.

    Co do mnie i chłopaka to mieszka 16 km ode mnie i pracuje. Grafik ma głupi więc tak wyszło a później wyjeżdża na studia..
    Ja mam nadzieję, że jakoś zleci mi ta klasa maturalna i wszystko później pójdzie po mojej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam maskę do włosów z 40 aktywnymi składnikami :)
    pojemnośc to 0.5 l, a cena to 16 zł.
    Jak dla mnie rewelacja :) pięknie pachnie i do tego świetnie nawilża włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się szablon, szczególnie 'keep calm and read my blog' <3

    Nic nie miałam z tej firmy, nie pomogę, ale przez Ciebie już siedzę na ich stronie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z BingoSpa miałam tylko szampon, ale nie polecam bo to był duży średniak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień już niedługo :D
    Podoba mi się szablon, jest miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się podobał ten szablon, w którym było sporo czerwonego :) ten rzeczywiście ma jesienne kolory i może to mnie dołuje, bo jesień=koniec wakacji :(

    w kolejnej notce chcę 50 faktów o Tobie :) a z bingospa nic nie mialam niestety

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznyy nagłówek - wspaniały! ;3
    Ja również poproszę 50 faktów o Tobie :>
    Zapraszam do siebie ! :)
    http://www.catwalkbypages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chcialabym 50 faktow :) a szablon super, respekt za Manchester ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. chcę chcę chcę fakty o Tobie ! ;DDD noo mam 160cm tak myslę +/- 2-3 cm ;DDD a ważę 42 kg nie wiem jak to się stało bo gdzieś w liceum ważyłam jeszcze niecałe 50 ;DDD

    a szablon jest fajny ;) mi sie bardzo podoba ;D jak kazdy Twoj < 3
    a co do bingo spa to mam od nich trzy produkty jeden to jest kapiel mandarynkowa do panzokci to to jest w sumie taki o fajny gadzet ktory jakos mega jazdy na panzokciach nie robi :) i czekoladowo mietowe serum do ciala to bylo fajne ;) Mam jeszcze balsam do dloni ale nie mialam okazji go nawet otworzyc ;o ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się szablon, według mnie pasuje na każdą porę roku.
    Ja bym chciała 50 faktów, a pewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się bardzo szablon podoba, napracowałaś się, ale moim zdaniem opłacało się!

    Zapraszam do mnie: Seszel.blogspot.com
    Może jeśli Ci się spodoba to zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  18. Z BingoSpa miałam już wiele kosmetyków. Uwielbiam ich maski do włosów, balsamy do dłoni i wszelkie kosmetyki do kąpieli. Odradzam natomiast szampon borowinowy i maseczki błotne do twarzy, nie lubię zapachu tych maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szablon jest w porządku :) Ładne, harmonizujące kolory, wszystko do siebie pasuje, nic nie razi po oczach. Dobra robota! :)
    Hm.. firm nie znam, więc nie poradzę.
    A co do notki to zdecydowaniem jestem za faktami o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. z bingo polecam kolagen do twarzy, u mnie sprawdza się rewelacyjnie :)
    ja bym chętnie poczytała o Tobie więc głosuję na notkę z tagiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybrałam Cię do LBA u mnie na blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się twój szablon, jeśli chodzi o mnie nic bym nie zmieniała. Jest oryginalny, a to duży plus. Nie przepadam za tym, że na co drugim blogu szablon wygląda podobnie. U ciebie jest świetnie, szczególnie podoba mi się wygląd stron :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pierwszy raz i nie wiem jak było wcześniej, ale teraz mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z kosmetykami z BingoSpa nigdy nie miałam do czynienia, choć kuszą mnie ostatnio :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! super szablon, sama robiłaś?
    A co do kosmetyków BingoSpa topolecam maseczkę do twarzy w cenie hmm chyba 10 zł, ostatnio dodałam jej recenzję na bloga więc sobie sprawdź jeśli cchesz;d
    :**
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo dobrze, że napisałaś bo się zagalopowałam i zrobiłam z tego niepotrzebnie kolejną kropkę ;)) ale co do tego czy zaleta czy wada to w sumie sama nie wiem ;D Ale jak się używa potem jeszcze jakiegos balsamu to mogą się zmieszać zapachy i wyjść niefajna mieszanka ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem jak blog wyglądał wcześniej ale teraz jest super :) Fajny pomysł, wszystko wygląda przejrzyście :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Daria

    http://voguerka.blogspot.com
    http://facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  28. Urzekła mnie właśnie Twoja notka pod komentarzami :) 'Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...' strzał w dziesiątkę! Jakie to prawdziwe i smutne za razem :) Pozdrawiam raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  29. Hahahaha < 3 ale ja jem! serio jem hahaha dużo i niezdrowo xD nie wiem co z moim organizmem jest nie tak :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam z Bingo maseczkę oczyszczającą z błotkiem z morza martwego.
    Jest mega, ale to na prawdę mega wydajna i na prawdę fajnie oczyszcza buzię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. polecam maskę do włosów 40 aktywnych składników, a moja największa miłość to migdałowe masło do ciało ale już jakoś 24 zł kosztuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli chodzi o BingoSpa to jest sporo fajnyc kosmetyków jak jedwab do ciała, collagen płyn do higieny intymnej, wszelkiego rodzaju kremy do twarzy, szeroki wybór. Jak zakupisz jedną to już ich mocno polubisz :)

    Z przyjemnością obserwuję i zapraszam częściej do siebie, oraz na biżuteryjne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...