czwartek, 22 sierpnia 2013

43. - Ta z 60 przypadkowymi faktami o mnie ( bo mi się pomyliło xD )

Jako że pod poprzednią notką jednogłośnie stwierdziłyście,że chcecie taką notkę to takowa zostaje napisana :) A co do BingoSpa - jeszcze nie zdecydowałam, dziękuję za każdy komentarz. Wiem,że głównie mam wystrzegać się szamponów. Jak coś zakupię to na pewno dam Wam znać :)
O 15 punktów poprosiłam Ukochanego, wielce rozpisać się nie rozpisał, na koniec zamieszczę jego punkty,ale ja wcale z nimi się nie zgadzam xD A i piszę notkę póki mam dobry humor ^^ I dam tutaj swoje zdjęcie! Naprawdę :D
UWAGA! SUPER DŁUGA NOTKA!
1. Mam na imię Adriana. Nie wiem nawet czy kiedykolwiek tutaj taka informacja padła.
2. Często, bardzo czesto ludzie czytaja lub mówią Adrianna. Tak, to dwa różne imiona. Najbardziej mylili się... nauczyciele. Czytali nawet bardzo często Adrian... A niby powinni potrafić czytać?
3. Nie umiem gotowac i się nie nadaje. Na szczęscie mój Ukochany jest technikiem kucharzem xD
4. Jestem z moim obecnym chłopakiem Krzysztofem od 2 lat i 9 miesięcy
5. Poznaliśmy się na impreze, bardzo pijańskiej, gdzie na początku nawet nie mogłam go rozróżnić od innych nowych gości. Jako że go pomyliłam z kimś postanowiłam,że bardzo się postarać go zapamiętać ii tak się to zaczęło :)
6. Od kiedy skończyłam rok i 7 miesięcy w moim domu gości pies. Najpierw był to brązowy spaniel Ares, teraz mam czarną spanielkę Wiki. Po drodze jak byłam malutka był jeszcze kot i chomik.
7. Mam 7 lat starszego brata - wiadomo jaki wpływ może mieć brat na małą siostrzyczkę. W kolejnych punktach zapewne to zauważycie :P
8. Lubię grać w różnego rodzaju gry -GTA, The Sims, Euro Truck,Najdłuższa podróż, Syberia 1 i 2,  Need For Speed ( Most Wanted najlepsze ), King's Bounty.
9. Bardzo lubię wiele miast, chociaż nigdy tam nie byłam. Trochę to bez sensu,ale marzę by je zobaczyć - Nowy Jork, Sydney, Los Angeles, San Francisco, Miami, Londyn.
10. Na kosmetykach ogólnie rzecz biorąc się nie znam. Wiedziałam bardzo mało przed blogowaniem. Teraz już wiem trochę! I tyle mi wystarczy :)
11. Jestem fanką piłki nożnej, mój ukochany klub to Manchester United. Lubię również Juventus Turyn - z kolei to ukochany klub mojego Chłopaka. Na szczęscie jest z innej ligi ^^
12. Jestem leworęczna.
13. Blog powstał bym mogła się wyżalić na temat moich problemów w trójką przyjaciół ( pierwszy raz miałam tylu bliskich przyjaciół). Obecnie nie przyjaźnię się z nimi.
14. Mam internetową przyjaciółkę - Kasię ( zapraszam na bloga - klik ). Poznałyśmy się na forum o serialu i tak od kilku lat piszemy ze sobą :)
15. Zawsze wolałam chłopaków jako kumpli niż dziewczyny za znajome. ostatnio jednak poznałam różnych ludzi i okazało się,ze faceci o jakieś 50% więcej plotkują o innych.
16. Apropo - nienawidzę plotkowania.
17. Lubię komedie romantyczne,bo mam dusze romantyczki.
18. Oglądam nastolatkowe seriale, bo są fajnie rozluźniające. No i jeszcze jestem nastolatką. A mój ukochany serial to Przyjaciele.
19. Mam urodziny 12 lutego.
20. Nie przepadam za dziećmi, wyjątek to chrześnica mojego Chłopaka.
Ukochany gotuje, ja kroję i jem!
21. Lubię pudełka. Różnego rodzaju. Naprawdę. Kiedyś Wam pokaże jakie mam ^^
22. Za jakieś 2 tyg. się wyprowadzam do Szczecina na studia.
23. Znam język angielski powiedziałabym w stopniu dość dobrym, matura owszem poszła nieźle ,ale zawsze było to hobby - uczyłam się go w głównej mierze oglądając mnóstwo filmów z napisami i czytając wiryny ang., a teraz... idę na studia filologiczne! Rzuciłam się na głęboką wodę.
24. Ostatnio zaczęłam więcej czytać książek. Lektur mało przeczytałam ( Romero i Julia? Jedna z najgorszych rzeczy. Ale co tam, literatura angielska, muszę się przyzwyczajać... ).
25. Uwielbiam Harlana Cobena - pisze thrillero-kryminało-sensacje xD
26. Lubię też Jane Austen oraz Fannie Flagg.
27. Zawsze marzyłam by ktoś mnie zostawił zamkniętą w supermarkecie na noc.
28. Do niedawna jeszcze można powiedzieć wpieprzalam ( bo inaczej nazwać tego nie można ) mnóstwo słodyczy. Jak opowiadam ile to mój Ukochany nadziwić się nie może,że nie byłam słoniem.
29. Obecnie rzadko mam duza ochotę na słodkości. Częsciej fast food xD
30. Kocham pizzę.
31. Między 1 kl. a 2 w liceum schudłam ok. 7-8 kg. Sama z siebie. Bylam na badaniu żelaza, anemii nie mam. Wszystko w normie. Obecnie przytyłam 2 kg. Nie mogę cholerstwa zrzucić xD
32. Mam pewną listę słodkości, do których dziś jednak pozostała mi słabość: bounty, mamba, płatki cini minis, piernik, ptasie mleczko.
33. Mam malutką torebkę a wniej tylko kilka podstaw - potrfel, telefon, klucze, dokumenty, otwieracz do piwa.
34. Uwielbiam rozdania i konkursy. No wiadomo czemu - bo każdy lubi coś dostac :) Wygrałam już dość sporo rzeczy,ale to tylko dlatego,że próbuję. W nastepnej notce pokażę Wam moje nowe wygrane z miesiąca.
35. Wole mniej ludzi niż więcej. Wolę jedną szczerą osobę niż grupę obrabiających sobie dupe "przyjaciół".
36. Nabijam się z ludzi. Kiedy zasługują. ( miałam znajomą blondynkę, tak, tutaj akurat kolor zgadzał się ze stanem umysłu ).
37. Jestem wrażliwa. Chociaż tego nie widać.
38. Uwielbiam szczeniaczki, małe kotki i w ogóle małe stworzenia. Gdy takowe widze zaczynam zachowywać się jak szalona i jak nie ja.
39. Mam kolekcję 44 filmów dvd i pierwszy sezon Losta ( wygrany xD )
40. Mam obładowane w pokoju ściany plakatmi filmowymi, Johnnego Depa, flagą i plaktami 
Manchesteru United. Spokojnie, wyprowadzając się kończe etap nastolatki xD
listopad 2012
41. Od dziecka miałam fioła na punkcie figury. I ogromną górę kompleksów. Do tej pory z wielu rzeczy się nie wyleczyłam.
42. Mam wade wzroku. A nawet dwie. Na codzień nie noszę okularów,chyba że korzystam z komputera, telewizji bądź bolą mnie oczy. Wtedy zawsze.
43. Uwielbiam śpiewac- w domu, w samochodzie :)
44. Kiedyś byłam optymistką,jednak w ciągu ostatnich kilku lat wiele rzeczy w życiu mi się posypało i stałam się realistką, czasem ze złym dniem pesymistką.
A teraz punkty od Ukochanego:
45. Jest wredna.
Nie będę się kłocić. Taką mam naturę,ale jestem taka dla osób, które znam, obcym jeszcze nie pokazuje natury xD
46. Piękna
yhy
48. Czuła
Hm...
49. Pomocna
Ciężko mi samej to oceniać.
50. Zawsze można na nią liczyć
To dobrze,że tak myśli :P
51. Uparta
Tak, to prawda.
52. Ma swoje zdanie
 No i już!
53. Zawzięta
Hm, to nie to samo co uparta? XD Ale widać po tych punktach moją naturę, bo jestem cholernie uparta
54. Uwielbia Indie Rock
Tak. Pisałam juz o tym na blogu. To mój ulubiony gatunek muzyczny.
55. Kinomaniaczka
Kocham kino, filmy,seriale. Głownie amerykańskie. 
56. Herbaciarka
Uwielbiam herbaty - mam ich mnóstwo w domu. Piję kilak dziennie. Nawet w środku gorącego lata xD Najbardziej lubię earl grey zwykle i z dodatkami owocowymi.
57.Słodka
No jak tyle cukru jadłam xD
58. Marzycielka
 To zła cecha, bo marzenie za darmo, rozczarowywanie tez...
59.Mało wierzy w siebie.
Prawda.
60. Szantażystka.
Ja ? niee. Po prostu wiem co powiedzieć komuś,bym uzyskała to, co chcę ^^

Wiem, przesadziłam i mało kto to przeczyta. Ale miałam ogromną ochotę na taką notkę. No i jak zaczełam pisać i potem miałam coś skasować,bo miałam juz 15 od Ukochanego dodane to nie wiedziałam co usunąć i zostawiłam. Kto przeczytał całość to go internetowo wytulam xD

35 komentarzy:

  1. też kocham Przyjaciół ;DDD i włąśnie się tak zastanawiałam z twoim imieniem i tymi eNami ;DDD i fajnei ze swoje foteczki dodalas < 333

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie przepadam za dziećmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tag :D I te punkty od Ukochanego :D Ah!
    Powodzenia na studiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię Jane Austen, a herbatę uwielbiam!:P litrami mogę pić, kawa może dla mnie nie istnieć;) zapraszam Cię również na moje, może także Ci się uda;)
    http://bluszcz89.blogspot.com/2013/08/powitalno-urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe fakty !:)
    PS. Każda dziewczyna marzy o takim ukochanym :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne punkty :D
    Też lubię piłkę nożną!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbim takie osobiste notki o danym autorze :) Czuję teraz, że lepiej Cię znam! Rozwaliłaś mnie "Zawsze marzyłam by ktoś mnie zostawił zamkniętą w supermarkecie na noc." <3 Dlaczego o tym marzyłaś?
    Aa i tak jak Ty wszędzie śpiewam ;)
    I te punkty od Ukochanego i Twoje komentarze do nich - słodkie, aż miło się czyta! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna z Ciebie osóbka :) Dość spory tag :) Dużo można się dowiedzieć. I te punty od Twojego Mężczyzny, sympatycznie :) Ja przez internet poznałam swojego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czytać takie wpisy ! ;) Zawsze buźka mi się mega cieszy ! ;)
    Pozytywna z CIebie osóbka !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. fakty od ukochanego ciekawe :)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie Ci to wyszło, dzieci to ZUOoo :_:

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysł z zapytaniem chłopaka co o Tobie myśli ;D
    nie wytrzymałabym z plakatami np. jonnego deppa na scianie :P
    a indie rock też lubie :) choć nie jest to mój ulubiony gatunek muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś też nie lubiłam dzieci ale chyba instynkt się we mnie odzywa. ja też uwielbiam pizze

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również grałam w Euro Truck :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mojego namówiłam jakiś czas temu i już ma ładną buzię xd ale łatwo nie było!

    OdpowiedzUsuń
  16. przeczytałam całość!:D rzeczywiście chłopak się rozpisał, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też uwielbiam "Przyjaciół". I... mój chłopak pewnie opisałby mnie podobnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. a bo lubie Manchester, osobiscie nie kibicuje bo kompletnie sie nie znam na pilce, ale moi kumple wspieraja ten team, poza tym fajne miasto :D

    rozumiem, a mnie wlasnie ta perfekcja w Holandii nie krecila :) i jestem zdania, ze to wlasnie zakazywanie picia na ulicach kusi ludzi, wiesz, zakazany owoc ;)
    a dziwki zabawne, haha

    OdpowiedzUsuń
  19. co do faktow, rzeczywiscie, nie wiedzialam, ze masz tak na imie :D myslalam, ze raczej cos na J.
    gratuluje zwiazku z Krzysztofem ;)
    kazdy kocha pizze! :D
    fajne punkty od Ukochanego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też zabieram się do napisania takiego wpisu, jednak nie wiem czy znalazłabym tyle faktów o sobie xD Gratuluję szczęśliwego związku i oby tak dalej, bo jak chłopak gotuje to jest świetnie :DJa też bardzo lubię pudełka i przechowywać w nich fajne rzeczy i podobnie jak ty lubię czytać książki, ale lektury ciężko mi idą. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O! Widzę że nas łączy miłość do spanieli! Mój to nawet podkochiwał się w spanielce Wiki! ;-) Też zawsze wolałam towarzystwo mężczyzn i nie ma co ukrywać - straszni z nich plotkarze! Aż jestem ciekawa, gdzie będziesz mieszkać, bo może się okaże, że koło mnie, bo mieszkam naprzeciwko akademików! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele mam podobnych cech które wymienił Twój Ukochany :) Tzn. nie piękna itp. :D Na pewno uparta, wredna, stawia na swoim, zawzięta i przede wszystkim szantażysta - oj jak mój chłopak się o tym przekonał :D Ale Nas takie kochają - to najważniejsze ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś leworęczna ?! Dobrze się dowiedzieć czegoś nowego po latach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do udziału w kosmetycznym rozdaniu! :) Nagroda: mega zestaw kosmetyków i gadżetów, na optymistyczne rozpoczęcie roku szkolnego :D. Link do konkursu: http://make-up-charm.blogspot.com/2013/08/powrot-do-szkoy-wygraj-zestaw-kosmetykow.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Milo wiedziec ze bedziesz na studia w Szn :) hmm, rzeczywiscie chyba nawet nie widedzialam ze masz na imie Adriana ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Adriana - ładnie ;)
    Ja też nie mogę się pozbyć kilku kompleksów. Simsy i GTA - lubię to.

    OdpowiedzUsuń
  27. mamy wiele wspólnych cech :) Pozdrawiam cieplutko a przy okazji zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam ten tag :) Pomyłka w tym, przypadku bardzo dobra ;) Mamy wiele wspólnego :D

    PS. Twój blog wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja to nie przepadam za dziecmi tak jak Ty... wyjatkiem jest brat mojego Damiana i moje dzieciątko :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. wdepnąć w jeża to nie mogłoby być zbyt miłe doświadczenie ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...