wtorek, 27 sierpnia 2013

44. - Ta, gdy się chwalę wygranymi :)

Ostatnio dotarło pare przesyłek do mnie i postanowiłam pochwalić się nimi w jednym poście. A więc o to one:
Wygrałam ten zestaw perfumu i dezodornatu u Becoming Beautiful jakiś czas temu. Marka totalnie mi nie znana, zapach perfum dość ostry,ale w sumie jak zaczęłam używać to mi się bardzo spodobał :) Dezodorant dopiero zacznę używać jak skończę mojego Garniera.
Ten fajniutki i ekologiczny i naturalny balsam do ust. Póki co jestem zadowolona, co prawda jakoś tak mocno jak ciasto czekoladowe nie smakuje ( czy tam pachnie xD ), ale to moje jedyne zastrzeżenie. Tak to jestem szczęsliwa :) ( i nie daje mi tak wazeliną jak moje znielubiałe carmexy dawały ).
Wygrałam go u Kolczyki Izoldy :)
Wiele konkursów pojawiło się w internecie ( i na blogach ) w związku z nową kampanią Dove. Wzięłam udział na stronie Przystanek Uroda, odpowiedziałam na pytanie i... wygrałam :)
A więc w srodku było mleczko do ciała, mydło w kostce, szampon i odżywka do włosów, żel pod prysznic i... bransoletka z gołębiem. Sama taśemka imitująca bransoletkę to dosć słaby pomysł,jednak gołąbek tak bardzo mi się spodobał,że pewnie doczepię go do jakieś bransoletki. Tak się złożyło,że nigdy z Dove nie miałam nic no i teraz mam :) Plus jeszcze na używanie czeka kupiony na przecenie dezodorant z Dove, więc poznam bardzo dobrze produkty tej firmy :)
A to moja ostatnia zdobycz :) Przyszła wczoraj. To jest film "Kochankowie z Księżyca" wygrany w Radiu Zet. Po prostu akurat słuchałam radia,gdy korzystałam z internetu, trzeba było wejść na ich stronę i szybciutko odpowiedzieć na pytanie i akurat szybciutko udało mi się to zrobić :) Samego filmu nie widziałam ,obsada znana,a reżyser, mimo że na świece nazwisko już popularne, to ja sama nie miałam z nim styczności.
Teraz żeby nie było,że w każdym miesiącu tyle dostaje dobrych rzeczy ^^ Po prostu jakoś wyjątkowo miałam ostatnio szczęście. Ale dla tych osób co mówią - a ja nigdy nic nie wygrałam! - musisz brać udział by wygrać. Ja biorę, w tylu już nieee wygrałam,ale takie potem zdobycze jak te wyżej poprawiają mi humor i dają kopa do brania udziału w kolejnych konkursach czy rozdaniach.
Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. Same smakołyki, gratuluję :]

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję;) ta pomadka bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Bardzo zaciekawił mnie ten balsam do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brawo !:)

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie ! ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę ile przesyłek przesympatycznych, wygrana w konkursie Dove jest pokaźna. Fajnieee, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo ile przesyłek , gratuluje wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, ile dobroci! A jakież ciekawe! Zazdroszczę :) I rzycze miłego testowania!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Woooow gratulacje Kochana tych nagród ;D Faktycznie sporo ich CI się udało zodbyc ;D Cieszę się, że perfumka się podoba ;** i obys dalej mała wygrywała ;DDD

    Dziękuję < 33 oczywiście, że w akcji dalej cche brać udział :D Wiadomooooo :D
    a ten niebieski krem z Nivei to jest klasyk :D ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. okej ;) Jakbyś potrzebowała pomocy czy coś to wal śmiało ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuurcze, niezła szczęściara z Ciebie!:)
    Dodaję do obserwowanych!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) bardzo fajne wygrane :) Dove też wcześniej nie używałam tyle, jedynie odżywkę do włosó, teraz się obkupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję, fajnie jest tyle rzeczy wygrać

    OdpowiedzUsuń
  13. O Gratulacje :) Fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Crazy Rumors mam i jestem zadowolona, a ten zestaw Dove... jest extra! Zazdroszczę ;)

    P.S. Zakładka była , jest i będzie - także śmiało zapraszam w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa tego balsamu do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale ! Gratuluję ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. witam :) planuję rozsprzedaż szafy na swoim blogu,wypowiedz się co sądzisz o tym pomyśle, czy byłabyś zainteresowana. Ciuchy i buty dobrej jakości, z sprawdzonych i znanych firm :) Jestem ciekawa czy mogłabym na Was liczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...