czwartek, 29 sierpnia 2013

45. - Ta z recenzją scrubu do ciała firmy Aromanice

Hej :) Ostatnio nie dawałam recenzji, jedną miałam w zanadrzu w myślach gotową no to czas ją przelać tutaj  :)
Brak. Szukałam jakiś info z internecie. Również brak.
Okrągłe małe pudełeczko z odkręcanym wieczkiem od góry.
 Z maleńkimi drobinkami ( poniżej nieudane zdjęcie XD )
 
Rzadko to robię,ale przy okazji tak małego składu posprzerałam w internecie o nim. W każdym razie nie dam głowy,że tak ten skład się tłumaczy,ale w razie poprawek to piszcie w komentarzach :) :
Aqua, Propylene Glycol (Glikol propylenowy, nadaje konsystencje emulsji), Polyethylene(substancja ścierająca zrogowaciały naskórek), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil(składnik umożliwiający powstanie emulsji.), Carbomer( zagęstnik, zwiększa lepkość preparatu.), Triethanolamine(Regulator pH), Diazolidinyl Urea(Substancja konserwująca), Methylparaben(Substancja konserwująca), Parfum, Benzyl Benzoate(Składnik kompozycji zapachowych.)
Na blogach widziałam,że dziewczyny kupiły go za 5 zł ( 130 ml ). Ja sama na promocji kupiłam go w Pepco za 3 zł. Nigdzie indziej go nie widziałam, nawet w internecie.
+ zapach. Boski. Po prostu.
+ na promocji to tani
+przyjemnie się takie cudo zapachowe używa
+mnóstwo małych drobinek
- Skład? Nie jest imponujacy.
- Dostępność
- Informacje o firmie
- Pudełeczko w wannie wygodne,ale pod prysznicem na pewno nie
 - Dość rzadka konstystencja
- Bardzo słabo zdziera
- Etykiety dotykane mokrymi dłońmi robią się bardzo nie estetyczne, odklejają się.
Nie żałuję,że go używałam, co to, to nie. Zapach boski, cena niewielka. Ot, kupiłam, radochę miałam. Ale myślę,że wraz z tą recenzją warto zapomnieć i ruszyć dalej. Chyba już lepiej zainwestować w peelingi Joanny,bo tam chociaż coś zdzierało i wiadomo coś o firmie ;)
 
To tyle na dziś :)
Ps. Niedługo się pakuję i czeka mnie przeprowadzka...

24 komentarze:

  1. mango:P uwielbiam produkty z Tym owocem;) szkoda, ze średnio się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. ważne, ze ładnie pachnie ;) szkoda, że w sumie słaby...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach pewnie super szkoda że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie on nie przekonał swoim wyglądem, ale widziałam go w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie rzeczy o których jest 'tyle krzyku' często rozczarowują - w filmach i na pocztówkach są przerysowane ;)
    ważne, żeby cieszyć się wakacjami - każdy na swój sposób.
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj kupując kosmetyki w sieciówkach (innych niż drogerie) liczę się z tym, że mogą one nie być najlepszej jakości. Cóż, jednak co wyspecjalizowana marka, to wyspecjalizowana marka :)

    Pozdrawiam
    Ania z tripleAworks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Planowałam jego zakup. Teraz już wiem,że go nie kupię.

    Pozdrawiam,
    mietowyeden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ostre zdzieraki, więc ten nie dla mnie ;-)

    A mieszkam koło akademików ZUT ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie slyszam o nim nigdy i dzieki Tobie nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pachnie zapewne świetnie, ale poza tym niezbyt fajny;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami chociaż ze względu na zapach coś takiego kupuję, efektów żadnych nie przynosi, ale skoro zabójczo pachnie, to czasami można trochę poużywać takiego produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też sądzę, że zdzieraki Joanny są lepsze ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja nie przepadam za tymi Joanny, w ogóle nie czuję drobinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja lubie z avonu ;) udało mi sie kupic za 4 zł a jest super (200 ml)

    OdpowiedzUsuń
  15. czyli generalnie słaby, ale ten zapach <3
    uwielbiam kosmetyki o zapachu mango

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, bo zapach to jestem pewna, że cudny, kocham mango :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama bym kupiła pewnie tylko ze względu na zapach, ac MANGO uwielbiam na wakacje :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda,że słaby. ;)
    A tak przy okazji zapraszam do mojego rozdania!
    http://styleeworld.blogspot.com/2013/08/rozdanie-z-okazji-pierwszych-urodzin.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam ale widzę, że nic straconego ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że nie zdziera lepiej, lubię te mocne peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba dość rzadki jak na scrub... szkoda, że nie okazał się lepszy...

    OdpowiedzUsuń
  22. Też miałam ten scrub i szczerze mnie rozczarował. Nie spodziewałam się wiele po takiej cenie, ale myślałam że chociaż zapach będzie mniej chemiczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...