wtorek, 3 września 2013

46. - Ta z przeprowadzką


No i stało się przeprowadziłam się. Siedzę obecnie u brata, bo co prawda mieszkanie jest i nawet mam w nim moje rzeczy,ale Mój Ukochany dopiero dołączy do mnie za dwa tygodnie, to co, sama mam tam siedzieć? A ja taka malutka w dużym mieszkaniu, po co się stresować ^^
Taka króciutka notka,by poinformować,że nie wiem póki co jak będzie wyglądało moje blogowanie tutaj. Obecnie szukam pracy, więc trzymajcie kciuki bym coś spoko znalazła, naprawdę nie obraziłabym się. I oby to coś znalazło się całkiem niedługo, bo ileż na tyłku można siedzieć i tak się nudzić? Dziś czeka mnie kolejna wyprawa roznoszenia CV, więc kolejne szanse. Po za tym to zimno się zrobiło i deszczowo, ech jesień przyszła. Staram się odwiedzać Wasze blogi, czytać,jednak rzadko kiedy to robię to jednocześnie komentuję notki. W każdym razie mimo tego,że muszę pozałatwiać parę spraw to i tak myślę o blogu i blogowaniu. Tak, to już lekkie uzależnienie.
No cóż, z mojej strony to tyle. Powodzenia wszystkim uczniom, jeszcze nie tak dawno temu nim byłam, więc wiem jak się nie chce wracać do szkoły ^^ A reszcie życzę miłego września. Ja tylko mam ogromną nadzieje,że mój wrzesień będzie dobry dla mnie.

33 komentarze:

  1. Powodzenia w szukaniu pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taką samą sytuację, właśnie szykuje się na wyjście z moim Cv, więc 3mam kciuku za nas obydwie!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w szukaniu pracy :) szukaj a znajdziesz kto szuka zawsze znajduje:D:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się na razie za pracę nie zabieram :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana powodzenia w poszukiwaniach, trzymam mocno kciuki :* Dwa tygodnie zlecą szybko, a potem to już będziecie mieli siebie 24/7 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki, zaaklimatyzuj się szybko i znajdź super pracę :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam mocno kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem na etapie szukania pracy hmmm od trzech miesięcy :] nawet na żadnej rozmowie nie byłam :]

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia w szukaniu :)
    no i oczywiście miłego czasu, gdy w końcu razem zamieszkacie w nowym mieszkanku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że uda się Tobie znaleźćpracę :-) powodzenia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba się nachodzić z tymi CV, ale na pewno coś się znajdzie :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana!Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    http://kataszah.blogspot.com/2013/09/liebster-blog-award.html

    +
    byliśmy jednak nie na 'Millerach', a 'Obecności' bo kolega Ł. odpadł :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeprowadziłaś się? To życzę wiele dobrego w nowym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki żebyś znalazła pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej, bardzo mi miło z tego powodu. :) Powodzenia w znajdowaniu pracy i urządzania mieszkanka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do demakijażu oczu polecam Ci z Flosleku dwufazówke.. jest genialna! rozpuszcza tusz do rzęs rewelacyjnie i łatwo się zmywa i trwa to naprawdę moment ;)

    aa te newstellery one sa strasznie bo ma sie ochote kupować i kupować ^^ ale wiesz one będą przychodzić co jakiś czas, i co jakiś czas nowe i oni tak częstą mają jakieś takie właśnie akcje, że jak się zamówi za ileś to cośtam :D Więc spokojnie możesz czekać na przypływ kasy i wyszukiwać czegoś fajnego na stronie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w szukaniu pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie powodzenia w szukaniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie
    Chciałabym przedstawić dwa konkursiki, może akurat nagrody przypadną komuś do gustu i zechce wziąć w nich udział...
    Jeden z nich to mega konkurs książkowy gdzie zwycięzców będzie aż 19, a nagrodami są przeróżne książki, zarówno literatura kobieca, fantasy, poradniki... Do koloru do wyboru :)
    W drugim konkursie natomiast do wygrania jest zestaw czterech kubeczków, ale nie byle jakich... Są to kubki muminkowe z cytatami...Z pewnością znajdzie się wielu fanów tej bajeczki wiec tym bardziej polecam :)
    Nie chciałabym nadużywać gościnności i linków nie zostawię, ale jeżeli ktoś byłby zainteresowany to zapraszam na mój profil, a tam znajdziecie Babylandię oraz Książeczki synka i córeczki, a w nich po boku są banerki i tak traficie na dany konkursik :)
    Z góry chciałabym ogromnie przeprosić za spam, wiem że pewnie wiele z Was ma już dość takich autopromocji, ale mimo wszystko spróbuję szczęścia i mam nadzieję, że znajdą się chętni na takie fajne nagrody :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. Wrzesień, wrzesień, a tu już październik i pewnie też zaczęłaś studiować. Oby było dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę powodzenia w poszukiwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To widzę sporo zmian w Twoim życiu! Trzymam więc kciuki za znalezienie pracy, na pewno się uda :) A jak ukochany do Ciebie dołączy za te dwa tygodnie, to już w ogóle będzie bajka :)


    Przy okazji serdecznie zapraszam Cię do udziału w konkursie - do wygrania unikatowy naszyjnik :)
    http://palinka-blog.blogspot.com/2013/10/wygraj-naszyjnik.html

    OdpowiedzUsuń
  24. jeszcze sporo czasu, może coś wpadnie kasy ;)
    a na bloga wracaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Hey there! Really good posting! I happen to be a ordinary visitor to your site (somewhat more like addict :P) of this website sadly I had a problem. Im just not at all positive whether it is the right site to question, but youve got no spam comments. I get comments just like watch movies online on a regular basis. May you assist me? Thanks a bunch.
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że czas oczekiwania na Twojego Faceta szybko Ci zleci i już niebawem będziesz mieszkać razem z nim w nowym mieszkaniu! ;)
    Podoba mi się Twój blog i na pewno jeszcze tu wrócę ;) Obserwujemy?
    W wolnym czasie zapraszam do siebie na bloga http://patishome93.blogspot.com/ oraz zachęcam do polubienia mnie na Facebook'u, jeśli tylko masz chęci oczywiście https://www.facebook.com/pages/Patis-Home/1425289061040157?fref=ts

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...